pátek 13. února 2015

Lush Ocean Salt - očista dočista

Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Hrdinou dnešní recenze a vlastně i hrdina pro mastnou pleť se stává Ocean Salt, peelingový mix mořské soli a citrusu z Lush příbuzenstva. Očistnou kúru si může dopřát jednou týdně i suchá pokožka. Lush dílna doporučuje každodenní použití pro mastnou pleť. Mně jako majitelce smíšené až mastné pleti se osvědčila aplikace dvakrát až třikrát týdně.

V jednoduchém plastovém kelímku se skrývá osvěžující energie citrónové, limetkové a grepové šťávy, ale i avokáda. Dokonalé ranní nakopnutí, které probudí každého spáče. Popisek na obalu připomíná, že peeling je možné aplikovat na celé tělo. Zvolila jsem si však menší variantu o obsahu 85 ml, a tak se mi to zdálo jako plýtvání skočit s ním do sprchy. Jak už to tak bývá u Lush přehlídce, první co mně padlo do oka nebo spíš do nosu, byla překrásná vůně. Již dříve jsem se zmiňovala, že zkrátka nejsem na citrusy. A byl to hotový citrusový festival se vzpomínkou na bezstarostné dny u moře. Ale moc mě to bavilo.

Někomu můžou vadit větší krystalky, protože peeling je tím o něco hrubší, proto pozor na podrážděnou pokožku. Ale ten pocit dokonale vyčištěné a rozjasněné pleti stojí za to. Pleť byla po použití Ocean Salt sametově hebká na dotek. Perfektně pohltil přebytečný kožní maz, jako se mi ještě nepodařilo s žádným jiným produktem k péči o pleť. Ne že bych na peeling chodila s pořádnou lžící a chuťové pohárky seznamovala s novou lahůdkou. Ale když se mi ždibec dostal do úst, nemusela jsem nepříjemnou pachuť dlouze vyplachovat, protože chutnal výtečně.

Klady:

  • čerstvý, ručně vyráběný,
  • netestováno na zvířatech,
  • krásná vůně,
  • stačí malé množství,
  • osvěžující účinek,
  • čistí,
  • pohlcuje maz,
  • hydratuje.


Zápory:

  • trochu škrábe.


Cena za 85 ml – 345 Kč
Cena za 205 ml – 595 Kč


Používáte peeling na hloubkové vyčištění pleti, a jaký je váš favorit? Pokud jste se ještě nezapojily do giveaway o lednový ladybox s nejlépe hodnocenými produkty za rok 2014, tak rychle do toho. Čas se už krátí. 


Žádné komentáře:

Okomentovat