čtvrtek 26. února 2015

Mydlinková relaxace se šumivou včelkou



Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Nechala jsem si poradit a vyžádala jsem si nejsladší balistik z Lush dílny. A tím mydlinkovým slaďouškem se stala Honey Bee. Očekávala jsem, že nasládlá lahůdka bude, ohákla v růžovém kabátku a místo toho se na mě z nákupního košíku usmálo cosi žlutého…

Lush dílna přirovnává balistik k mýdlu Honey I washed The Kids. Mohu to jen a jen potvrdit, i když zmíněné mýdlo jsem letmo okoukla, když jsem ho přidala k vánočním dárkům pro své milované.

Pod tekoucím proudem vyšuměla včelka a vodu obarvila žlutozeleně. Byla by vítanou návštěvou u pověstného Rákosníčka. Vana plná nelichotivě obarvené lázně nebyla zprvu tím pravým lákadlem.
Říkala jsem si: „Co jsem velikonoční vajíčko, které potřebuje nahodit jarní fasádu?“
Překrásná vůně medu, protkaná aloe vera a marockým bahnem mě nakonec přiměla okusit mydlinkový ráj.
„Co jen mi ta vůně připomíná?“ rezonovaly myšlenky na vlně relaxace.
„Karamelky!“

Kuličku jsem si chtěla překrojit, ukořistit z ní i na později, abych si medovou slast užila alespoň dvakrát. Nepustila mě pevná skořápka. Když jsem byla ponořená do mydlinek, tak si mě aróma až tak nezískalo. Ale na kůži se přírodní esence rozvinuly do omamné vůně. Poskvrnit voňavou včelku tělovým mlékem, to by byl hřích. Pokožku jsem měla i bez kapky výživy za to s medovým pohlazením zjemněnou a nevysušenou. Krásně se mi usínalo s pocitem sladkého potěšení. Po probuzení nebylo stopy po medové včelce, jakoby se vytratila s posledním snem.

Upínám se k myšlence na medovou včelku a rozmýšlím, co bych mohla vytknout. Nenapadlo mě nic jiného než její krátce vyměřený osud. Jedno, jediné použití, jenomže zrovna k tomu byla předurčená.

Klady:

  • přírodní kosmetika, 
  • netestováno na zvířatech, 
  • krásná vůně, 
  • sametově hebká pokožka, 
  • nevysušuje.


Zápory:

  • vyšší pořizovací cena.



Znáte Lush balistik Honey Bee? Zamlouvala by se vám mydlinková relaxace se šumivou včelkou?




Žádné komentáře:

Okomentovat