úterý 10. února 2015

Naladit se na tóninu sv. Valentýna

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Moje milé čtenářky, jak moc jste pověrčivé? Černá kočka proběhne přes cestu, plány zahodíte za hlavu a jako o život chvátáte domů, ukrýt se před nepřízní štěstěny? Pokud bez úhon zvládneme pátek třináctého, tak nás čeká Valentýn. Valentýn patří všem propadlíkům kolem neutuchajícího šílenství za hnutí vroucné lásky s bláznivou pošetilostí. S hnací silou nevzdat se, i když srdce se topí v slzách. Pokoj v duši, když milujeme. Svátek všech zamilovaných není výhradním vlastnictvím nenasytných milenců se statusem na facebooku: zadaný, zadaná, kteří na sebe žvatlají sladké řečičky a těžce nesou loučení. Valentýn patří nám všem, co nemáme strach dát své city na odiv. Objektem naší lásky se může hrdě stát čtyřnohý chlupáč nebo koníček jako životní vášeň.

Či už budete sobotu trávit v náručí partnera nebo sama, nezapomeňte, abyste mohly milovat, tak se nejprve musíte naučit mít rády sami sebe. Nechte se inspirovat valentýnským zkrášlováním v mém podání. Vyhrála jsem si s líčením a na pomoc jsem si přivzala tupírovací hřeben, kulmu, lak na vlasy a celou rotu sponek. Protože speciální chvíle si žádají něco víc než jen volně poletující vlasy.

Oči:

Jak už je mým zvykem, začala jsem podkladovou bázi Too Faced. K líčení očí posloužila paletka Too Faced Glamour To Go. Nejprve jsem celé víčko až k obočí sjednotila nejsvětlejším stínem z paletky. Na pohyblivé víčko nanesla jsem růžový stín. Vnější koutek oka a záhyb oka zvýraznil fialový stín. Vnější koutek oka navíc jsem ještě doladila šedým stínem z paletky. Stín MAC, Nylon prozářil oblast pod obočí a vnitřní koutek oka. Tekuté linky Sensai orámovaly horní víčko a linku jsem mírně zvedla nahoru. Tmavé kruhy zamaskoval korektor Benefit Ooh La Lift. Spodní víčko jsem orámovala fialovým a černým stínem z paletky Too Faced Glamour To Go. Horní a dolní řasy natočila řasenka Lancome Hypnose Drama. Obočí vykreslila fixa Touch Back Eyebrow Marker, Dark Brown.

Tvář:

Aplikovala jsem podkladovou bázi pod make-up Dior Pore Minimizer. Celou tvář sjednotil make-up Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair a zafixoval sypký pudr Sisley, 0 Irisée. Tváře zvýraznil bronzer a tvářenka z paletky Too Faced Glamour To Go.

Rty:

Rty orámovala konturovací tužka Maybelline Colorsensational, 150 Stellar Pink a vymalovala rtěnkou Make Up For Evere Aqua Rouge, 16.



Jak se vám líbí moje líčení a pokus o účes? Zapojte se do giveaway o lednový ladybox s nejlépe hodnocenými produkty za rok 2014. 



Žádné komentáře:

Okomentovat