čtvrtek 12. března 2015

Lancome Doll look

Krásný večer dámy a slečny, zkrátka milé ženy!


Ráda bych se ještě pozastavila u modrého období, které jsem na sebe práskla v posledním příspěvku. Nebudu do větších detailů rozvíjet královskou modř, ale byla by škoda pozapomenout na make-up. Tentokrát jsem po líčícím rodeu nebrouzdala ve své mysli, kde kotví podklad, oční stíny i lesky na rty v houfu dekorativní fantazie. Nechala jsem se inspirovat vánoční knížkou nebo spíš brožurkou z Lancome setu. Brožurka v sobě skrývala hned tři postupy k dokonalé vizáži za použití dekorativky z Lancome kufříku. Dnes mám pro vás připravený Doll look.

Oči:

Začala jsem podkladovou bázi pod oční stíny Too Faced. K líčení očí posloužila paletka Lancome. Paletkou Shiseido, BR 602 vykreslila jsem obočí. Tmavé kruhy zamaskoval korektor Benefit Ooh La Lift. Horní a dolní řasy natočila řasenka Lancome Doll Eyes.

Tvář:

Nanesla jsem podkladovou bázi Dior Pore Minimizer. Tvář sjednotil make-up NARS, Light 4. Make-up zafixoval kompaktní pudr NARS Translucent, Crystal. Ruměnec zvýraznila tvářenka Lancome Blush Subtil, Rose Sable.

Rty:

Rty jsem zvýraznila leskem na rty Lancome Lip Lover 337. A bylo vymalováno!


Jak se vám líbí líčení ve stylu Lancome Doll look?


Žádné komentáře:

Okomentovat