sobota 14. března 2015

Opojení na půdě Manufaktury


Krásné odpoledne dámy a slečny, zkrátka milé ženy!

Po pár kosmetických sletů jsem se už tolikrát zapřísahala, abych se zbrkle nevydávala cestou za dobrodružstvím a raději víc důvěřovala ověřené péči. Jenomže potlačit v sobě zvídavou náturu blogerky se zdá někdy jako dost obtížný úkol. A tak mě střevíce zanesly do říše Manufaktury…

Měla jsem jednoznačný požadavek na hodně voňavé tělové mléko, ale zase žádný bolehlav, prosím. Dala jsem na radu prodejní asistentky a přivoněla jsem k pěstícímu tělovému mléku s růžovými výtažky. Růžová jarní novinka mě vůbec nenadchla. Pořádně jsem se rozhlédla, aby mi neunikl jediný tester a nakonec si nosánek přece jenom vybral.

MANUFAKTURA OCHARANNÉ TĚLOVÉ MLÉKO SE ŠVESTKOVÝM A MANDLOVÝM OLEJEM A BETA-GLUKANEM

Tělové mléko o obsahu 215 ml je nabité přírodními ingrediencemi, zaručující kvalitní péči. Bambucké máslo, mandlový olej, švestkový olej a ovesný výtažek s hojivými účinky vytváří na pokožce přírodní bariéru před nepříznivými vnějšími vlivy.

Dost bylo sumírování výrobce a jak, tedy dopadlo moje testování? Plastová lahvička s roztomilou mašličkou na mě okamžitě zapůsobila jako rozkošný originální kousek. U kteréhokoliv tělového mléka je rozhodující konzistence. Konzistence předurčuje, jak bude snadná či horší aplikace. Švestka z Manufaktury měla báječnou lehkou konzistenci. Tělové mléko se dobře roztíralo a rychle vsáklo do kůže. Nezanechalo mastný film, jenom kůži krásně zahalilo do voňavých tónů švestky a mandlového oleje. Kůže byla vyživená, hydratovaná a sametově hebká na dotek. Moje experimentování na půdě Manufaktury dopadlo až nadmíru dobře a z toho celého švestkového opojení nevěděla jsem přiřadit jedinou výtku.

Cena: za 215 ml – 165 Kč


Klady:
  • rozkošný design balení,
  • přírodní ingredience,
  • krásná vůně,
  • vyživuje,
  • hydratuje,
  • nezanechává mastný film,
  • sametově hebká kůže,
  • přijatelná cena.

Zápory:
  • žádné.


Znáte ochranné tělové mléko se švestkovým a mandlovým olejem od Manufaktury?



Žádné komentáře:

Okomentovat