čtvrtek 9. dubna 2015

Hydratační pohlazení rukou s Yves Rocher



Zdravím příznivkyně recenzí!

Kdybych měla vyjmenovat všechny své neřesti, kterým se znovu a znovu poddávám, byl by to vskutku dlouhý výčet. Tak rozvleklý výčet nenapravitelné závislačky, že byste nad těmito řádky strávily dlouhou noc. Ale abych vás neuvedla v omyl, že by moje chování volalo po spáse vyšší moci. Všechny moje obávané neřesti vyskytují se na půdě kosmetiky a módy. Přece jenom je slyšet volání po spáse a to mnohdy naříká moje peněženka. Tentokrát až tolik jsem nepoškádlila svůj rozpočet. A i tak rozmazlování proběhlo bez úhony a novým pečujícím pomocníkem se stal Yves Rocher Hydratační krém na ruce.


Yves Rocher Hydratační krém na ruce

Od péče na ruce žádám jediné, aby zjemnila pokožku a ještě k tomu krásně voněla. Tyto vyřčená přání jsou celkem skromná, avšak v přeplácaném kosmetickém prostředí častokrát neslučitelná. Přestože svým sušenkám vysušeným poskytnu vláhu, s vůní hydratačního pohlazení to už není až tak vábivé. Kosmetické hvězdy byly mi nakloněné a moje šťastná ruka šáhla po Yves Rocher Hydratačnímu krému!

Plastová tuba, vybarvená do žluta, která v sobě skrývala hydratační nálož na ruce, se rychle u mě zabydlela. I když tento žlutý elegán působil zprvu dosti nenápadně, postupně se pořádně rozvášnil. Nejvíc jsem podlehla jeho voňavému kouzlu. Ruce provoněl překrásnou vůní, protkanou přírodními ingrediencemi jako výtažek z bio arniky či olej z kopry a řepky olejky. Krém se rychle vstřebal a nezanechal mastný film. Jen báječně zjemněná pokožka rukou a zase ta božská vůně.


Cena – 99 Kč


Klady:

  • přijatelná cena, 
  • složení přírodního původu, 
  • neobsahuje parabeny, 
  • rychle se vstřebává, 
  • nezanechává mastný film, 
  • hydratuje, 
  • zjemní pokožku.
 
Zápory:

  • žádné.



ZnáteYves Rocher Hydratační krém na ruce? Jaký je váš favorit mezi krémy na ruce? A kdo si chce ukořistit voňavé LUSH kousky, tak moje jarní giveaway už na vás čeká!


Žádné komentáře:

Okomentovat