úterý 14. dubna 2015

Lovkyně z Inglot bazárku



Krásný večer!

O víkendu pražskou metropoli zaplavila vlna krásy a kosmetiky, která pobláznila nejednu profesionálku z řad vizážistek či jen oddanou milovnici zkrášovadel. Veletrhu, přeplácanému sortimentem, kde vévodila péče o zevnějšek, konkuroval Inglot bazárek. Přestože jsem původně měla namířeno vydat se k branám Výstaviště, nakonec moje kroky směřovaly na Inglot bazárek. Slevy, které avizovali z Inglotu na facebooku ve mně probudily neskonalou touhu. Jenomže při pohledu na svou napěchovanou make-up sbírku přemohla jsem záchvěv malichernosti: „Čím dál víc mě baví líčit nejen sebe, a tak potřebuji make-upy a pudry v různých odstínech.“

S čistým svědomím vydala jsem se vstříc ingloťáckým slevám. Vstávat v sobotu v šest hodin ráno a projet Prahu z jednoho konce na druhý, abych si ukořistila pár dekorativních vychytávek, tak tomu se říká láska anebo čisté šílenství. Na velkolepou událost jsem se řádně vyfintila. Kožená bunda v kombinaci s koženými kraťasy měly upozornit všechny moje nákupní rivalky, že mají tu čest s lovkyní, která se bude o svou kořist zuby nehty prát. Nakonec však krajkové podkolenky celou tu zášť rozbily. Bazárek se konal od půl deváté do jedenácti hodin. Proto mi bylo jasné, že budu muset naklusat mezi prvními, aby ještě něco na mě zbylo. Jako splašená vyběhla jsem z metra a celá udýchaná vřítila se do náruče obchodního centra Chodov. Všechny ty lákadla z nablyštěných výloh tentokrát nechaly mě zcela chladnou. Při pohledu na rozsvícený displej Samsungu S III s časem 8:28, říkala jsem si, že i moje učitelka tělocviku ze ZŠ byla by na mě hrdá, i když moje běžecké umění pokaždé už předem zatracovala.

Jak bláhově jsem se domnívala, že budu první, která se vrhne do víru slev. Prodejní asistent mi hned na uvítanou do rukou vložil krabičku s pořadovým číslem 13 a poslušně jsem si stoupla do řady. V mžiku se za mnou vytvořil houf nedočkavě přešlapujících fanynek slevového rodea.
„Máte všichni u sebe dostatek hotovosti? Protože karty nebereme,“ prodejní asistentka zvolala k nám do davu, který se čím dál víc rozrůstal.  
Dále pokračovala: „Měli jsme tady paní, co si tolik toho nabrala a nakonec u pokladny zjistila, že nemá hotovost.“
Po dvaceti minutách vyhlížení z povzdáli bylo mi dovoleno překročit práh Inglot bazárku. Kompaktní pudry, make-upy, korektory, rozjasňovače, bronzery, tvářenky, oční stíny, lesky na rty, rtěnky, vosky na obočí, tekuté linky, laky na nehty, štětce… Milý personál poradil při výběru s každým úskalím. Až jsem nevěděla k čemu dřív přispěchat a rázem byla krabička plná. Můj apetit po slevách dál žadonil, a tak jsem si vyškemrala větší krabičku. Větší krabička s dalším a dalším produktem se scvrkla a pohotový prodejní asistent mi přispěchal na pomoc s další krabičkou.
Do Inglot krámku zavítal i pan od ochranky obchodního centra Chodov, ale nepřišel si pro klenot z dekorativní kosmetiky, ale spíše na výzvědy: „Proč je tady nashromážděno tolik lidí?“
Se svým bohatým úlovkem jsem se doklopýtala k pokladně a peněženka žalostně zasténala při celkovém součtu 2 240 Kč. 


Co říkáte na můj úlovek z Inglot bazárku? A giveaway o voňavé kousky z LUSH dílny je pořád v oběhu!


Žádné komentáře:

Okomentovat