čtvrtek 23. dubna 2015

Sladké mámení



Zdravím vás při pozdním večeru!

Stesk či posedlost??? Odvrátila jsem tvář od přesládlého zástupu, okupující koupelnu a přikmotřila se k starým známým.


LUSH Creamy Candy

Creamy Candy nesváděla moje chuťové pohárky jako hříšně kalorická bomba v nabídce věhlasné cukrárny. Byla to totiž jiná liga. Liga, protkaná skrz na skrz mydlinkami té nejsladší rozkoše. Tuhá pěna se pod proudem tekoucí vody rychle rozpustila a vytvořila bohatou pěnu. Napříč virtuálnímu tlachání jsem se dočetla, že pěna obarví vodu do růžova, to se mi nepoštěstilo. Za co může moje snaha vytěžit ze sladkého mámení co nejvíce, když jsem si pěnu rozdělila na čtyři kousky.

Z horké lázně se nesla překrásná vůně, sladké neřesti. Víčka mi ztěžkla a omámená nadýchaným obláčkem, překypující vanilkou jako bych se vrátila časem do bezstarostných dětských let, kdy jsem měla ruce ulepené cukrovou vatou a usilovala jsem o tu největší bublinu ze žvýkaček Hubba Bubba před neúprosnou porotou prcků, usrkávajících do rukávu od mikiny.

Kůže byla provoněná stejně tak nádherně jako i celá koupelna. Pěna Creamy Candy s kakaovým máslem a mandlovým olejem navíc dodala i hydratační výživu, že jsem tělové mléko mohla nechat bez povšimnutí.  

Cena – 139 Kč

Klady:

  • přírodní ingredience, 
  • design,
  • bohatá pěna, 
  • překrásná vůně, 
  • hydratace, 
  • sametově hebká kůže.

Zápory:

  • menší, 
  • cena.



Znáte pěnu Lush Creamy Candy? Jakou pěnou si nejraději zpříjemňujete koupel? 


Žádné komentáře:

Okomentovat