čtvrtek 30. dubna 2015

Z chotárů Stromovky zachytit módní moment


Krásný poslední dubnový večer!

Když žena, hypnotizující hledáček fotoaparátu shání pro svůj projekt módní blogerku, očekává mnohem víc než ramínko na šaty s titulem modelky, strojené uznávanou stylistkou. Očekává nápaditý šatník se sílou zbořit konvence mýtů tzv. IN světa módy. A tak jsem za jedno sobotní odpoledne, prozářené hřejivým sluncem z chotárů pražské Stromovky, prezentovala kus svého citu pro módu.

Celá udýchaná s růžovým napráskaným kufrem dorazila jsem na místo srazu, když mě delší intervaly tramvají nahnaly na procházku. S mobilem u ucha, vytáčející číslo, rozhlédla jsem se před branami Výstaviště. V hlavě jsem si vybavila profilovou fotku slečny fotografky z Facebooku. Jenomže nejedno shledání s profíkem v řádění s photoshopem mě přesvědčilo, že profilovou fotku je nutno brát s rezervou.
Z davu ke mně přistoupila pohledná brunetka s brašnou, těžkajíc fotoaparát až mě zaskočilo: „Kdo si to má stoupnout před foťák?“
Po chvilce jsme se rozštěbetaly jako staré známé, které nekompromisně s ekonomickým nadhledem probraly trh práce i povzdechly si nad horou testosteronů. Největší legrace při focení bývá sledovat zapáleného fotografa či fotografku. Úmysl co nejlépe zachytit moment do věčné vzpomínky doprovází různé grimasy, při kterých je pro mě těžké nahodit vážnou tvář.
Slečna fotografka se zpoza fotoaparátu mile usmívala, až jsem si rozpačitě říkala: „Buď se ty moje krkolomné pózy zalíbily, nebo jsem si je měla ponechat na ranní protažení.“

Dokonalá lokace z náruče metropole s bohatou nadílkou zajímavých zákoutí jako stvořená pro milovníky fotografie. Dubnové parno a sladká předzvěst víkendového lehárka vytáhla do Stromovky mnohem větší osazenstvo. Nadšenci se sportovní náturou v maratonu s větrem o závod, prohánějící se na kolečkových bruslích; milenci ruku v ruce pod vlivem opiátu lásky i děti jak utržené z řetězů v doprovodu rodičů, co prosebně vyhlížejí přísun energie. Do celého toho povyku s přívanem bezprostředního tlachání, dětského nářku i smíchu z plných plic, schoulená za keřem hledala jsem kousek soukromí, abych se mohla převléknout z jednoho outfitu do druhého…

Tvorbu fotografky Heleny Kučerové si můžete prohlédnout na níže uvedených odkazech.

make-up a styling: Miss Alexy



Jak se vám líbí fotografie a outfit? Příště se můžete těšit na další nadílku snímků od báječné fotografky Heleny Kučerové.

top Jennyfer; halenka Comtessa; kraťasy Redial; podkolenky Calzedonia; lodičky Calvin Klein;

Žádné komentáře:

Okomentovat