úterý 5. května 2015

Třpytivá…


Hezký pozdní večer!

Tentokrát se vrátíme kousek do minulosti, jak se mi jednoho zimního podvečeru rozrostla sbírka kabelek. Pozorná čtenářka pod heslem “chlupáč“ okamžitě zbystří a vybaví si chlupatou kabelku. Nevěděly jste se dočkat s čím tento extravagantní kousek skombinuji. Do nevlídného počasí, zmítaného mrazem až praští, kabelku jsem vyvedla v doprovodu modrého kabátku. Už jsem ji chtěla ustlat ve skříni, ale ještě jsem si nemohla odpustit nechat ji předvést se v celé své kráse. Za nápadem vydat se do rozkvetlé krajiny s chlupatou kabelkou stály stříbrné šaty, poseté pajetkami.

V tomto stylu si představuji ideální outfit na silvestrovskou párty. Při pohledu do kalendáře, kdy spíše než řešit oblečení na Silvestra vybíráme dovolenou, zní to tak trochu bláznivě. Jenomže šaty jsem si objednala před Vánocemi s myšlenkou, že zrovna v nich protancuji poslední noc v roce. Pošta mi je přivezla až po velké slávě s příchodem Nového roku a čas utíkal a pořád jsem je pro vás nevyfotila. A tak se dočkaly shledání s vámi až teď. Šaty značky Forplay jsou navíc něčím specifické. U cedulky s velikostí je vtěsnaný kód, zaručující jejich originalitu.


Foto: Helena Kučerová


make-up a styling: Miss Alexy


Jak se vám líbí outfit? Máte ve svém šatníku pajetkové šaty nebo to není váš styl?

šaty Forplay; boty Debenhams; kabelka Comtessa;



Žádné komentáře:

Okomentovat