úterý 2. června 2015

Adrenalinová jízda promo focení


Hezký večer!

Nezanevřela jsem na plavé prameny vlasů, jen jsem málem pozapomněla na svého parťáka. Na parťáka přes jedničky a nuly se srdcem z kusu plechu v hard disku, kde střežil moje vzpomínky. A tak v počítači vyčkávalo na svou chvíli pár fotografií, než se rozletěly blogo světem.

Večer, věnovaný jedinému poslání, jak co nejlépe zachytit energii tři různých osobností vzešel z myšlenky nadějného mladíka se zlatem v hrdle, který je nejšťastnější v záři reflektorů. A promo fotky v režii mých vášní a la vizážistka a stylistka spatřily světlo světa. Zpoza fotoaparátu Canon dohlížel, nad naše svíjení se do póz fotograf, kterému jsem už prošla lightroomem. Focení v hloučku bylo adrenalinovou jízdou, kdy bylo třeba synchronizace. Tak prosté… I když dva z nás se naladili na stejnou tóninu, třetí se utápěl v záchvěvu smíchu.

Jakmile si stoupnu před fotoaparát, není nouze o příhody, které mě dovedou rozesmát i několik měsíců po focení. Petra nemohla být u focení až do úplného konce, protože spěchala na poslední autobus do Plzně, kde žije. Pan fotograf není jen kouzelník s citem zachytit emoce do věčné chvíle, ale muž činu, který aby byl v klidu, že modelka stihla autobus, zaveze ji na nádraží. Proto na mě a Petrovi zůstalo, abychom v království foto techniky uvítali páni, poptávající po kontrole vodoměru či něčeho příbuzného, co už moje paměť až tak nepobrala. Plavky se mi nepozdávaly jako ta pravá uvítací uniforma. Nakonec jsem byla ujištěná, že v těchto končinách jsou navyklí na nejrůznější estrádu outfitů, kdy třeba modelka jde ven zakouřit si ve spodním prádle s ledabyle, přehozeným svetrem.

Za jediný večer vydat ze sebe to nejlepší. Se štětci a make-upem vybarvila jsem si plátno k obrazu svému. Plný kufr, ukrýval poklady pro bláznivé kombinace módní duše. Hřebínek pročesal ne jednu hřívu a zkamenělí v póze odpočítávali jsme, kdy ateliérem rozprostře se záře blesku.

make-up a styling: Miss Alexy



Jak se vám líbí promo fotky? 


Žádné komentáře:

Okomentovat