pondělí 8. června 2015

Barevné hýření, ať je odstartováno, neboli Vybarvi se 2




Zdravím příznivkyně barevného hýření!

S publikováním článků jsem tak trochu tajnůstkář. A přiznávám, že svůj počin přes básnění blogo světem nijak obzvlášť neplánuji. Jednoduše sednu si k počítači a píšu o tom, po čem zrovna dychtí moje duše, která v sobě nezapře kosmetické a módní cítění. Tentokrát vám prásknu, co vás čeká v mojí společnosti, pokud mi ovšem budete alespoň týden věrně naslouchat. Zapojila jsem se do projektu VYBARVI SE 2, který vzešel z myšlenky blogerky Hevi z http://wormake.blogspot.cz/. A jak již název projektu napovídá, půjde o pořádnou barevnou nálož.

K barevnému řádění připojila jsem se tak trochu za pět minut dvanáct. Proto doufám, že mi budou nakloněné blogo hvězdy a celé to zvládnu bez vaší či mojí psychické újmy. Čas neúprosně tlačil, a tak budu muset aktuální fotky promíchat s vrácením se zpět do minulosti, kdy jsem se ještě nevypisovala ze splínu malichernosti světa do éteru blogo scény.

Než jsem přes e-mailovou korespondenci kývla na přidání se k partě blogerek, promlouvající skrz barevnou typologii, nebyla jsem si jistá, jestli ke každé barvě budu mít, co říct. A ještě k tomu vyzvednout ji v podání outfitů i líčení! Zprvu pondělní Vybarvi se 2 do oranžova, zhatilo moje plány táhnout s holkami za jeden provaz. Nedalo se říct, že právě oranžová byla by mou favorizující barvou! Když jsem tak přemýšlela, vzpomněla jsem si na jedny šaty, laděné do pestrého tónu, které mi visí ve skříni. Ale následně jsem si vybavila další a další inventář garderoby v oranžové přehlídce. Není to barva pro, kterou bych se vydala do víru nákupní horečky v honbě alespoň za jedinou oranžovou radost, ale přece má něco do sebe…






I když už nejsem “teens,“ tak tento lehký balzám se zářícími třpytkami si moje nohy zamilovaly v nejedné letní uniformě.










Oči:

podkladová báze – Too Faced, Shadow Insurance,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
celé víčko – Inglot Loose Powder, 11
obočí – MAC Brow Set, Beguile,
řasy – Bare Minerals Lash Domination, Intense Black.


Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – NARS Sheer Glow, Light4,
pudr – NARS Translucent, Crystal
tvářenka – Benefit Cha Cha Tint.


Rty:

Rtěnka – Make Up For Ever Rouge Artist Natural, N38.
 



zaměřeno na boty




ORANŽOVÝ TAG

Tvůj oblíbený oranžový produkt?

Můj oblíbený oranžový produkt je Elmex pasta, protože ke kráse neodmyslitelně patří i zdravý úsměv.

Nosíš oranžovou barvu často?

Až tak často tuto barvu nenosím, ale ráda outfit osvěžím alespoň drobným oranžovým akcentem.


Máš ráda mandarinky a pomeranče?

Mandarinky i pomeranče mám velice ráda, ale kdybych si měla vybrat, tak raději si pochutnám na mandarinkách.


Tvůj oranžový wishlist?

Jednoznačně oranžová rtěnka! Pokud někdo víte o nějaké té úžasné rtěnce v tomto barevném provedení, dejte vědět.


Jaké barvy kombinuješ s oranžovou?

Kombinuji s bílou, modrou a růžovou.


Patří barva mezi tvé oblíbené barvy?

Oranžová barva nepatří mezi moje oblíbené barvy, ale jak jsem si všimla, díky projektu Vybarvi se 2, mám ji ve svém šatníku docela dost zastoupenou. 



BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/
 


Žádné komentáře:

Okomentovat