úterý 23. června 2015

Krátké či dlouhé šaty???

Hezký večer!


Já jako velká milovnice šatů mám jediné dilema, zvolit krátké mini či éterické dlouhé šaty? Pokud ovšem do toho nepočítám těkavé pohledy, polapené v sítí pestré palety barevných odstínů, střihů a materiálů. Ale vlastně jakou zvolit délku šatů, není pro mě těžké rozhodování. Chybějící centimetre, opticky dopiluji kratší sukénkou. Nemusím se dlouze zamýšlet a pohotově odpovím, že v mém šatníku převládá mini délka. A jestliže nepočítám večerní róby, kdy slavnostní chvíle plesového veselí si jednoznačně žadoní zahalit kotníky, moje garderoba sčítá čtvery maxi šaty. Proto bych vám ráda předvedla, jak nosím dlouhé šaty.


Jak se vám líbí outfit? Dáváte přednost dlouhým či kratším šatům?

P.S.: I přes všechny vykřičené nářky nezařadila jsem se zpět ke tmavovláskám a pořád mám hřívu pořádně zanesenou peroxidem :) Fotky totiž vznikly těsně před tím, než mě popadl zesvětlovači amok. 



šaty ? bunda Fashion Hit; boty Guess; náramky Bijou Brigitte;



Žádné komentáře:

Okomentovat