čtvrtek 25. června 2015

Max Factor, Sunbronze a královna chlupaté tlapky


Hezký večer!


Tentokrát vám vůbec nezávidím hodnotit můj um vizážistky. Před fotoaparát si se mnou stoupla Čučoriedka a právem královny chlupaté tlapky patří jí veškerá pozornost. Jediný pohled na němou tvář a podlehnete svodům i hloubce citů opravdového přátelství. Od čtyřnohých společníků bychom se mohly hodně toho učit. Protože láska není matematické sumírování – něco za něco. Láska je stav beztíže, kdy splyneme pod pseudonymem “my“ a potřeby toho druhého jsou naši prioritou.


Oči:

podkladová báze – Too Faced, Shadow Insurance,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
celé víčko – Inglot Loose Powder, 11,
záhyb oka – hnědý stín z paletky Too Faced Glamour To Go,
pohyblivé víčko – nejsvětlejší stín z paletky Too Faced Glamour To Go,
vnější koutek oka – hnědý stín z paletky Too Faced Glamour To Go,
horní linka – Sensai tekuté linky, LE01 Black,
vnitřní koutek oka – NARS Albatross, Highlighting Blush Powder,
pod obočí – nejsvětlejší stín z paletky Too Faced Glamour To Go,
obočí – MAC Brow set, Beguile,
řasy – Bare Minerals Lash Domination, Intense Black.

Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – Guerlain Tenue De Perfection, 02 Beige Clair,
pudr – Guerlain Les Voilettes Poudre Compacte, 2 Clair,
tvářenka – NARS ISSIST, Roman Holiday Blush.

Rty:

konturovací tužka – Yves Rocher, 08 Brun,
rtěnka – Max Factor, 837 Sunbronze.



K tomuto líčení mě tak trochu vyprovokovala moje milá čtenářka a zároveň i kolegyně s citem pro krásu – Radka K. V posledním příspěvku z rubriky Omalovánky zaujaly ji moje rty. Konkrétněji, tedy jak se mi podařilo vykouzlit tak neobyčejný odstín. Přiznávám, že minule jsem si vypomohla se sypkým bronzerem od MAC, ale bránila jsem čest rtěnky Max Factor. A že je i samotná rtěnka v odstínu Sunbronze přímo k nakousnutí, tak o tom víc ve fotogalerii. Jak se vám líbí make-up?


Žádné komentáře:

Okomentovat