sobota 6. června 2015

Pampeliška


Krásné slunečné odpoledne!

Stává se vám, že vás ohromí kousek z nabídky módní konfekce, bezmyšlenkovitě si ho pořídíte a až doma prohrabováním se v šatníku zjistíte, že nemáte ho s čím nakombinovat? Přesně do takové situace jsem se dostala, když jsem před neuvěřitelnými devíti lety (jak ten čas letí) v H&M narazila na žlutou sukni jako pro milovnici pampelišek.

Sukni jsem nezatratila v prachu času, kdy se mi nedařilo najít ten správný top. Jenomže ani by mě nenapadlo, že zrovna na ebay.com narazím na úžasné modré body, které dokonale doplní pampelišku…




Jak se vám líbí outfit? Máte ve svém šatníku tylovou sukni? Nebo vás nařasený styl se spodničkou až tak nechytá za srdce?

sukně H&M; body ebay.com; boty Guess; věneček Claire's;



Žádné komentáře:

Okomentovat