neděle 28. června 2015

Skořicová pohádka Embrace soaps Apple & Cinnamon


Přeji krásný nedělní večer a zdravím všechny čtenářky, bažící po recenzích!


Jak jsem již avizovala v posledním příspěvku, věnovanému kosmetickým recenzím, za mydlinkový klán Embrace soaps nejde udělat jen tak tečku. Pořád jsem vám ještě nepředstavila všechny klenoty z mojí sbírky jednoho nákupního šílenství. Proto dnes bych se s vámi ráda podělila s rozkoší v podání Emrace soaps Apple & Cinnamon.

Jablko-skořicová výbava se ke mně dostala jako vzoreček za nákup. Se vzorečkem, nadupaným slušnou dávkou jsem si užila spoustu mydlinkové relaxace. Po rozbalení tohoto mýdla z papírového pytlíčku mě ohromila vůně. Vůně, která i bez popisku našeptávala ke skořicovému vzplanutí. Jak typické aróma pro dlouhé zimní večery, kdy každé hřejivé pohlazení je vykoupeno zlatem. Může se to zdát komické při letní atmosféře se stoupajícími teplotami a předzvěstí prázdnin, která si nás podmanila. Tým Embrace soaps dobře odhadl, jak mi zpříjemnit tehdy panující zimu.

Až mi bylo líto designový skvost zpustošit pod tekoucí vodou. Ale vůně rozhodla o osudu, pro které byla jablko-skořicová výbava předurčena. Pokožka byla krásně provoněná, hebká na dotek a nevysušovalo. Nasávala jsem vůni pořád dokola, ale jablko jsem nenašla v oáze vonné vášně. A vůbec mi to nevadilo, protože přídavek lehce kořeněných tónů skořice si mě zcela získal. Mýdlo provonělo celou koupelnu do skořicového opojení a stejně tak i skříňku, ve které Apple & Cinnamon našlo své útočiště.


Cena – 90 Kč


Klady:
  • ručně vyrobené,
  • přírodní ingredience,
  • bez obsahu konzervantů, parabenů i umělých barviv,
  • design,
  • překrásná lehce kořeněná vůně,
  • zanechává pokožku jemnou na dotek,
  • nevysušuje,


Zápory:
  • vyšší pořizovací cena.




Znáte Emrace soaps Apple & Cinnamon? A voní vám skořice?



Žádné komentáře:

Okomentovat