pátek 12. června 2015

Vybarvi se do bronzova



Krásný páteční večer!

Z výčtu barev, který si pro nás připravila Hevi jako iniciátorka projektu Vybravi se 2, docela mě zaskočila bronzová… Kdybych byla odhodlanou sportovkyní se soutěživým duchem, mohla bych se pochlubit bronzovou medailí. Jenomže čas od času popadává mě panika vyhlášeného pecivála, a tak bych se při troše štěstí zmohla nanejvýš na medaili bramborovou. Moje tělocvikářka ze základky mohla by vyprávět i sepsat žalostné humoresky.

Dost bylo sportovní nátury, kdy jsem proklínala šplh a běh v osnovách základní školy. Ale bronzovou vybarvit se! Průšvih. A v tom se mi hlavou mihlo kousek mědi z mého kosmetického arzenálu. Dennodenně neodmysleně sprovází můj make-up rituál parta bronzerů značek jako MAC, Too Faced, Estée Lauder, Guerlain i NARS. Bronzová se navíc přimíchala i přímo do pojmenování moji oblíbené paletky očních stínů Guerlain Bronze Doré. Ale není mi jasné, co mají společného zlatavé a zelené tóny s označením „bronze“.


líčení s paletkou Guerlain Bronze Doré
líčení s paletkou Guerlain Bronze Doré


Oči:

podkladová báze – Too Faced, Shadow Insurance,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
celé víčko – Inglot Loose Powder, 11,
záhyb oka – Urban Decay Naked: Naked, Sidecar, kajalová tužka Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black, Urban Decay Naked, Creep,
pohyblivé víčko – Urban Decay Naked, Half Baked, MAC Golden Bronze,
vnější koutek oka – Urban Decay Naked: Hustle, Creep,
horní linka – Sensai tekuté linky, LE01 Black,
dolní linka – MAC Golden Bronze, Urban Decay Naked, Creep,
vnitřní linka – kajalová tužka Estée Lauder Pure Color, 01 Blackened Black,
vnitřní koutek oka – NARS Albatross, Highlighting Blush Powder,
pod obočí – Urban Decay Naked, Virgin,
obočí – MAC Brow set, Beguile,
řasy – Lancome Grandiose.

Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – NARS Sheer Glow, Light4,
pudr – NARS Translucent, Crystal
bronzer – MAC Golden Bronze.


Rty:

konturovací tužka – Yves Rocher, 08 Brun,
rtěnka – Max Factor, 837 Sunbronze a MAC Golden Bronze.


zaměřeno na boty
zaměřeno na boty
zaměřeno na boty



BRONZOVÝ TAG

Tvůj oblíbený bronzový stín?

Měla jsem od MAC úžasný bronzový stín v sypkém provedení, ale už si nevybavuji přesný název odstínu.

Bronzový wishlist?

Dior bronzer.

Jaké barvy kombinuješ s bronzovou?

Bronzovou moc nenosím, ale kombinovala bych se žlutou, červenou, černou a bílou.

Vlastníš bronzový lak?

Bronzový lak mám od Avonu.

Tvá oblíbená bronzová medaile?

Jako hokejová fanynka, tak i bronz potěší.

První co tě napadne, když se řekne bronzová barva?

Medaile.



BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/
 


Žádné komentáře:

Okomentovat