čtvrtek 11. června 2015

Vybarvi se do hněda




Hezké odpoledne!

Hnědá… Či je mi to milé nebo nikoliv, s hnědou barvou musela jsem se vžít už i z důvodu, že to je můj přirozený odstín vlasů. Přesněji, tedy tmavohnědá, kterou si většina zaměňovala s černou. Byla mou hřívou neposkvrněnou chemikáliemi kadeřnického průmyslu. Po vystřídání téměř všech odstínů hnědé s péčí kadeřnického personálu, nakonec jsem si umanula, že nejvíc mi tato barva sedí jako lehký poprašek na očních víčkách. O čemž by mohla vyprávět moje bohatá sbírka očních stínů, ponořená do těchto tónů. Odstíny hnědé mám zastoupené i ve všech možných vychytávkách pro úpravu obočí. A sem tam se tato barva objevuje i v mém šatníku.

MAC eye shadow Veluxe Pearl, Twinks
LUSH peeling Aqua Mirabilis
    
     zaměřeno na nehty




HNĚDÝ TAG

Tvůj oblíbený hnědý produkt?

Jednoznačně legendární paletka stínů Urban Decay Naked.

Hnědý wishlist?
Hnědou paletku stínů od Too Faced.

Produkt, na kterém hnědou barvu nesneseš?

Není to produkt, který vyloženě nesnesu, ale nikdy jsem neměla potřebu zásobit se hnědou řasenkou.

Vlastníš hnědý lak?

Hnědé laky mám od Avonu a L´Oréal Paris.

Jaké barvy kombinuješ s hnědou?

Hnědou barvu ráda kombinuji s oranžovou, modrou, žlutou, černou a červenou.

Líčíš se často nude hnědými stíny?

Poslední dobou jsem si nude styl make-upu velice oblíbila. A navíc je to pro mě mnohem rychlejší make-up než vypilování kouřového líčení.




BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/



Žádné komentáře:

Okomentovat