úterý 9. června 2015

Vybarvi se do modra




Krásné úterý a pojďme se pustit do dalšího barevného řádění!

Pokud svůj šatník uctíváte, milujete, orodujte za každičký kousek, zmítaný neúprosným časem a proklínáte všechny zlé jazyky, které si dovoluji cit pro módu zaměňovat s polapením do sítě povrchnosti jako ostřílená lovkyně zpoza bran obchodního centra, dobře víte v čem zazářit. Třeba jste si i prošly menším klopýtnutím pokusu – omylu, kdy jste se hledaly v barvené kompozici. Jednoznačně už mám v tom jasno, našla jsem se totiž v modrém opojení! Tato barva a nejlépe v královské modré je v mém hledáčku, když se řítím nákupním maratonem.

A vlastně už od útlého dětství bylo mi napovídáno, jakým směrem se vydám k favoritovi v pestré barevné škále. Jako pětiletá Miss Alexy byla jsem pěkně tvrdohlavá. Místo, abych přijala mámin dress code pro určenou příležitost, sama jsem si sestavovala outfity. Protože nejlépe jsem věděla, jak ty dlouhé modré šaty, lemované krajkou vyjímaly se při venkovním dovádění na schovávanou partičky dětí s pronikavými hlásky až za humna.

Modrá, modrá, jedině modrá… 




Ještě než si přečtete, jaké všechny make-up vychytávky pohltilo líčení pod taktovkou modré, musím se přiznat, že jsem měla, co dělat, aby vznikly tyto fotky. Když není nikdo po ruce a mám se sama vyfotit, je to hotové neštěstí. Ruce natažené před sebou s foťákem, který není zrovna lehký jako pírko a k tomu ještě trefit se, abych zachytila celý obličej… Tak tomu říkám zdatnost, hodná diplomu!

Oči:

podkladová báze – Too Faced, Shadow Insurance,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
celé víčko – Inglot Loose Powder, 11,
záhyb oka a vnější koutek oka – MAC eye shadow Frost, Deep Truth,
pohyblivé víčko – NYX Jumbo eye pencil, 618 Purple a MAC eye shadow Frost, Parfait Amour,
horní linka – Jordana tekutá linka, 06 Keep On Silver,
dolní linka – MAC eye shadow Frost, Deep Truth, NYX Jumbo eye pencil, 618 Purple a Jordana tekutá linka, 06 Keep On Silver,
vnitřní koutek oka a pod obočí - MAC eye shadow Frost, Nylon,
obočí – Shiseido Eyebrow Styling Compact, BR 602
řasy – Bare Minerals Lash Domination, Intense Black.


Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – NARS Sheer Glow, Light4,
pudr – NARS Translucent, Crystal
tvářenka – Too Faced Glamour To Go.


Rty:

konturovací tužka – Yves Rocher, 08 Brun,
rtěnka v tužce – Lasplash Chubby Twist, 09 Rosy,
lesk na rty – Make Up For Ever Lab Shine, S 22.


Sláva - rozmazaným mobilním příspěvkům!!!

MODRÝ TAG

Tvůj oblíbený modrý produkt?

Lak na nehty Maybelline v překrásném světlounce modrém odstínu Up Town Blue. Ideální odstín na léto.

První co tě napadne, když se řekne modrá?

Je to moje nejoblíbenější barva!

Pamatuješ si na nějakou hračku z dětství, co jsi měla doma?

Modrý poník s růžovou hřívou.

Nosíš modrou i na oblečení a doplňkách?

Přesně tak modrou nosím na oblečení, ale i doplňkách.

Tvůj modrý wishlist?

Přála bych si modré večerní šaty.

Jaké barvy kombinuješ s modrou?

S modrou ráda kombinuji žlutou, oranžovou, bílou, růžovou, černou i červenou. Ale není modrá jako modrá… Nejvíc mi vyhovuje královská modrá.


BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/






Žádné komentáře:

Okomentovat