neděle 14. června 2015

Vybarvi se do zlata



Krásné nedělní odpoledne!

Ke konci se schyluje týden barevného hýření, kdy jsem se vám vybarvila do tónů, které mně a dalším bloggerkám z projektu Vybravi se 2 připravila Hevi. A finále, jak již nadpis napovídá, ponese se v atmosféře pompézní zlaté. S prvými zlatými šaty, které jsem dostala jako dárek, okusila jsem kouzlo třpytivého pozlátka. Dlouhé šaty na ramínkách hravě zapadly do diktátu noblesy plesového módění. Jenomže povaha zbrklé teenagerky po zásahu nůžek odsoudila kus jednoduché elegance do škatulky minišatů… Poté se už můj šatník víc rozšoupl do zlatova. Ale zlaté doplňky mě pořád nechávaly chladnou. Je tomu ještě krátce, co jsem podlehla jasu zlata i ve své šperkovnici a chtíč žadoní po dalším a dalším kousku. 

Jak jsem nalíčila kamarádku
Jak jsem nalíčila kamarádku II
zaměřeno na zlaté podpatky



ZLATÝ TAG


Tvůj oblíbený zlatý produkt?

Zlatý stín z paletky Urban Decay Naked, Half Baked. 


Zlatý wishlist?

Zlaté pajetkové šaty a zlaté střevíčky. 


Máš ráda zlatou na doplňkách?

Postupně jsem si musela vytvořit cestičku k doplňkům ve zlatém provedení, ale už čím dál víc se u mě zabydlují. 


První zlatá medaile, na kterou si vzpomeneš?

Přímo zlatá medaile to nebyla, ale diplom s umístěním na prvním místě v soutěži o nejkrásnější velikonoční ozdobu, kdy jsem jako žákyně 4. třídy sešila zajíčka :)


Tvé největší zlato v životě?

Čučoriedka, moje chlupaté štěstí.


Jaké barvy kombinuješ se zlatou?

Se zlatou ráda kombinuji červenou, bílou, růžovou a hnědou.



BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/



P.S.: Brácha si zas a zase bude stěžovat, proč ho strkám na blog…
 

Žádné komentáře:

Okomentovat