středa 10. června 2015

Vybarvi se do žluta




Vítejte u dalšího dílu Vybarvi se 2!

Když se řekne žlutá, vybavím si své první plesové šaty. Chystala jsem se na akci na Žofíně, a tak moje bláhové tvrzení reprezentativnosti všech možných variant šatů, nepřesahující délky pod kolena muselo být zatraceno. V záplavě nařasené, šifonové i elegantní nabídky pražského butiku 5. Avenue jsem si nakonec vybrala jednoduché žluté plesové šaty, zvýrazňující siluetu se stříbrnou aplikací. A za tu přemrštěnou cenu jsem je opakovaně několikrát vyvedla do společnosti. Černá uniforma v každodenní šedi není nic pro mě, proto i žlutá barva má v mém šatníku skříň dokořán otevřenou. 

LUSH Šumivá včelka
MAC eye shadow Frost, Crest The Wave


Včera jsem se v komentářích jedné z vás svěřovala, že mám, co dělat, abych se přinutila na svá víčka nahodit nějaký ten stín. Proto je pro mě projekt Vybarvi se 2 pořádná výzva, jak se přenést z mého poslední dobou oblíbeného a rychlého nude make-upu, i jak znovu probudit vášeň pro výrazné líčení.


Oči:

podkladová báze – Too Faced, Shadow Insurance,
tmavé kruhy – Benefit Ooh La Lift,
celé víčko – Inglot Loose Powder, 11,
záhyb oka, vnější koutek oka a horní linka – MAC eye shadow Lustre, Aquadisiac,
pohyblivé víčko –MAC eye shadow Frost, Crest The Wave,
dolní linka – MAC eye shadow Frost, Crest The Wave, MAC eye shadow Lustre, Aquadisiac,
vnitřní koutek oka – NARS Albatross, Highlighting Blush Powder,
pod obočí - NARS Albatross, Highlighting Blush Powder, MAC eye shadow Frost, Crest The Wave,
obočí – ĽORÉAL Paris eyebrow pencil, 302 Golden Brown,
řasy – Lancome Grandiose.

Tvář:

podkladová báze – Dior Pore Minimizer,
make-up – NARS Sheer Glow, Light4,
pudr – NARS Translucent, Crystal
tvářenka – Lancome Blush Subtil, 02 Rose Sable.

Rty:

lesk na rty – NARS Istria Lip Gloss,
balzám na rty – Keims, Red Tea and Mimosa.





ŽLUTÝ TAG

Tvůj oblíbený žlutý produkt?

Jako milovnice koupelové relaxace nedám dopustit na šumivou včelku – balistik od LUSH.

Žlutý wishlist?

Žluté sako by mohlo osvěžit mou garderobu.

Na jakém produktu nesnášíš žlutou barvu?

Když jsem se rozhodla pro zesvětlení vlasů, tak jsem měla hrůzu, abych z kadeřnictví neodcházela s vlasy, připomínající vylíhnuté kuře.

Jaké barvy kombinuješ se žlutou?

Se žlutou ráda kombinuji červenou, modrou, hnědou a černou.

První co tě napadne, když se řekne žlutá?

Moje dětské výkresy, kde nechybělo slunce s rozesmátou tvářičkou.

Obsahuje tvůj šatník žlutou barvu?
Mám ráda pestré barvy, proto se nebráním ani žluté barvě ve svém šatníku.



BLOGY, KTERÉ SE ZÚČASTNILY

The world of makeup - http://wormake.blogspot.cz/


Žádné komentáře:

Okomentovat