čtvrtek 6. srpna 2015

Blažený relax i chvíle romantiky jedině s Lush Tender is the Night


Krásné odpoledne!


Pro pracovní nasazení či chvíle volna si čím dál víc za společníka přizýváme počítač. Hodiny strávené v póze zhypnotizovaného hrbáče u záře virtuální rozkoše jsou vykoupené bolestí krční páteře. I přes pravidelné série posilování zádových svalů tyto muka dobře znám. A tak si nemůžu vynachválit hbité ruce masérky, které neunikne bolavý bod. Jenomže stinnou stránkou slasti relaxace a uvolnění je, že je to pořádné finanční i časové povyražení. S masážítkem Lush Tender is the Night je tak snadné ukořistit si kousek salonní péče v pohodlí domova.

Ve voňavém krámku pokladů, zrozené z přírodního bohatství se ani nedá jinak orientovat než pohledem na záplavu poutavých designů a nenasytným koktejlem vonných aromat. Z bohaté nabídky Lush péče jsem si dopřála nemalou radost. Jen se mi nepodařilo okusit kouzlo tuhých masážních olejů. S jasnou vizí, kosmetického stratéga, vydala jsem se na lov.

Učaroval mi Tender is the Night s růžovou kytičkou jako dominantu omamného opojení. Trochu jsem měla nahnáno z tuhého provedení masážního oleje.
„Jak se poprat s aplikací?“ říkala jsem si.
Ale opravdu stačilo chvíli se pomazlit s masážítkem a v dlaních se rozpustila tak akorát dávka k prohnácaní svalů. Blažené zvolání: „Ještě, ještě masíruj“, doprovázela překrásná vůně, protkaná nasládlým nábojem. Vyblbnete se s ním, i když vám po boku schází partner pro romantické masáže. Olej jsem používala i po koupeli místo tělového mléko nebo jako krém na ruce. Kůže byla provoněná, vyživená vybranými silicemi a luxusními másly i hebká na dotek.


Cena – 285 Kč/ 60 g


Klady:

  • zajímavý design,
  • překrásná vůně,
  • voňavá a hebká pokožka,
  • vyživuje,
  • nezanechává mastný film,
  • ideální pro romantické masáže,
  • dlouho vydrží.



Zápory:

  • cena.



Oddáváte se masážím i v pohodlí domova a znáte Lush masážítko Tender is the Night?
Nezapomeňte na mou letní giveaway s bohatou kosmetickou nadílkou!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat