pátek 14. srpna 2015

Noblesní oční péče s Karin Herzog




Hezký večer!


Když jsem poprvé spatřila oční krém Karin Herzog, v mžiku mi proletělo hlavou: „Tak takto by se dal definovat luxus kosmetického provedení." Myšlenku mi nenašeptávala jen cena, ale zejména design obalu, z kterého čišela nefalšovaná noblesa. 

S péčí o oční okolí si tykám už pěkně dlouho a už si nedovedu představit svůj ranní i večerní rituál ošidit o tuto lahůdku. Nikdy jsem nebyla vybírává, alespoň co se týče očních krémů. A už vůbec bych nepřekousla, abych za ódy na zvláčnění jemné pokožky vyhodila z kapsy víc jak pětistovku. Kosmetička s odbornou diagnózou moji pleti mě ujišťuje, že mám pořád času dost na střádání kosmetických vychytávek v boji proti vráskám. Proto mým jediným zbožným přáním je, abych se zbavila tmavých kruhů. Nic složitého, vždyť i každá reklamní kampaň na oční krém láká zákaznice ke své značce zrovna s tímto atributem. Jenomže v intimním prostředí domácího sbližování i profláklá hvězda sloganového básnění vystrkuje růžky nedokonalého výběru. Neboť v hledání po vyhovujícím očním krému se může ztratit i odbornice, znalá kosmetické říše.

Protentokrát mi nabídka – testování očního krému Karin Herzog ulehčila mordování. I bez nastudování dat hned mi bylo jasné z obalu, že kořeny značky by nás zavedly do Švýcarska. Výbava o 15 ml se ukrývala v černozlatém kabátku, vytříbeného půvabu. V pravidelných intervalech ranní i večerní chvilce za krásnou pleť jsem se oddávala tomuto luxusu. Praktická tuba umožnila snadnou aplikaci. Stačilo opravdu malé množství k ošetření jemné pleti očního okolí. Krém se rychle vstřebal, hydratoval a nedráždil moje přecitlivělé oči. Po pár dnech pravidelného používání, tmavé kruhy byly na ústupu. A celkově okolí očí působilo vyhlazenějším a jasnějším dojmem. Přemrštěná cena je mou výtkou, ale zase na druhou stranu mohu potvrdit, že cena odpovídá kvalitě. Ve společnosti Karin Herzog jsem se pořádně rozmlsala a teď nevím, jak se znovu naladím na vlnu nižší cenové kategorie…


Cena - €50.00


Klady:

  • luxusní design, 
  • snadná aplikace, 
  • nedráždí oční okolí, 
  • příjemná konzistence, 
  • hydratuje, 
  • výdrž.


Zápory:

  • vyšší cena.



Znáte oční krém Karin Herzog? A jaká je vaše oblíbená péče o oční okolí?


Žádné komentáře:

Okomentovat