neděle 23. srpna 2015

Tajná zbraň dlouhotrvajícího líčení – Urban Decay Oil – Control!


Hezký večer!


Léto s omamným nábojem tropických teplot nás navádí na skličující rozcestí, zda se ukrýt v pudru či nastavit svou tvář slunci. Ženy, uctívající všechny ty zkrášlovací vychytávky z řady dekorativní kosmetiky mají v tom zcela jasno. Jen zbloudilou myšlenkou zůstává, jak si po celý den udržet svěží vzhled s teplotami, převyšující třicítku? Rozteklý make-up není dech beroucí prezentací obecenstva femme fatale. V sauně, rozprostřené pod širým nebem letní sezóny selhávají i ty nejlepší kousky k sjednocení tónu pleti a k fixaci make-upu pudrovým závojem.

Proto na pomoc jsem si přizvala fixátor make-upu, který se prezentoval jako tajná zbraň dlouhotrvajícího líčení, vzdorující vysokým teplotám i hýřením dlouhé noci. Zpoza nabídky Sephory mi do oka padl fixátor make-upu Urban Decay Oil - Control.

Jednoduché balení plastového provedení s dávkovačem ve formě spreje, avšak nepostrádající šmrnc, v sobě skrývalo bohatou výbavu 118 ml fixátoru. Pro co nejlepší výsledek jsem si osvojila následující postup. Své zkrášlovací etapy jsem pokaždé završila fixátorem. Sprej k prodloužení líčení přišel na řadu po podkladové báze, make-upu, pudru, tvářence. Nevynechala jsem ani líčení očí a zvýrazněné rty.

Už si bez něj neumím představit make-up, víkendového hýření. Urban Decay obstál i v rytmech taneční horečky, sobotní noci a z kabelky jsem nevytáhla pudřenku. V tropické frontě make-up v kombinací s fixátorem žádal lehké přepudrování až po pěti hodinách. S fixující vychytávkou jsem dolaďovala i voděodolné líčení. Nebyla to novinka v mém zkrášlovacím arzenálu, před časem se u mě zabydlel Make Up For Ever Mist & Fix. A pokud bych měla srovnávat, tak Make Up For Ever byl přece jen lepší. Celkově jsem byla docela spokojená, ale příště se poohlédnu po jiném fixátoru.



Cena – kolem 800 Kč


Klady:
  • hezký jednoduchý design balení,
  • vhodný zejména pro mastnou pleť,
  • 118 ml výbava,
  • snadná aplikace,
  • fixuje make-up,
  • dlouhotrvající bezchybný vzhled,
  • nevytváří skvrny.


Zápory:
  • vyšší cena.




Používáte fixátor make-upu a jaká je vaše oblíbená značka?


Žádné komentáře:

Okomentovat