úterý 6. října 2015

Blažené pohodlí



Krásný večer!


Světe, div se, poblázněná duše, básnící o kosmetice a módě se sklonem trýznit se městským maratonem na vysoké noze, jehlových podpatků vydala se do říše divů. Do říše divů, kde není místa pro nářky z bolavých nohou v okovech střevíčků. Okusila jsem blažené pohodlí s teniskami Little Marcel ze zoot.cz. Pokud nepočítám obuv, která střeží můj fitness krok, tak jsou to moje fanfárově první kecky!!!

Naladěná na ležérní notu jsem si k oranžovým teniskám pořídila nápadité podkolenky Coolsocks. I když cesta k nabití podkolenek byla tak trochu krkolomnou peripetií. Před časem se mi internetovou sítí představilo ponožkové království. I když mysel nemohla vypustit opojení z módní originality, hlava děravá se předvedla v celé parádě. A klíčová značka byla zapomenutá. Po zdlouhavém přemílání virtuální nabídkou, se mi znovu otevřela brána ke Coolsocks…

Stačilo už jen přidat růžové body a outfit s notnou dávkou hravosti byl připravený zaujmout vaše ležérnější cítění. Jestliže vašim striktním pravidlem je, že si nepořizujete kousky, když vám šatník nedovoluje experimenty v kombinacích, tak si mě neberte za vzor. Protože z celého outfitu jsem měla jen džínové kraťasy a vše ostatní jsem pilně dolaďovala při nákupní horečce.



Jak se vám líbí outfit? Znáte podkolenky Coolsocks?

body Retro; kraťasy?; podkolenky Coolsocks; tenisky Little Marcel;

Žádné komentáře:

Okomentovat