neděle 11. října 2015

Chlácholení o minerálech z Mrtvého moře od Manufaktury




Hezké nedělní odpoledne!


Jde se chlácholit čichové smysly skrz básnění o minerálech z Mrtvého moře – Dead Sea Tradition. Stačí jen napustit si vanu, víčka ztěžknou do vlny relaxace a naslouchat poslání z Manufaktury… Olejová péče si vás bude hýčkat, vytříbeným vkusem přírodních ingrediencí.

Ano, ano, znovu jsem neodolala vábení z bran Manufaktury a podlehla jsem kouzlu, skrývající v sobě tajemství podmořské síly. Samotný design obalu (i když s puncem plastovým), svedl mě na hříšnou cestu nákupního hýření. Při intimních chvilkách koupelnového sbližování bylo mi jasné, že jsem neprohloupila s volbou za Mrtvé moře.

Pod proudem tekoucí vody, se do všech koutů rozprostřela překrásná nezaměnitelná vůně. Lehce nadýchaná pěna se po chvilce rozpustila do olejové lázně s přídavkem solí z Mrtvého moře a mandlového oleje. Kůže byla i po spláchnutí sametově hebká na dotek, že jsem mohla tělové mléko s klidem nechat bez povšimnutí. Tak trochu si zabrblám…, protože po spláchnutí sprchou nebylo stopy po omamné vůni.


Cena – 155 Kč


Klady:

  • design obalu, 
  • překrásná vůně,
  •  relaxace, 
  • hydratuje pokožku, 
  • přírodní ingredience, 
  • tradiční česká kosmetika.


Zápory:


  • vůně se neudrží na kůži.




Znáte výživnou olejovou koupel - Mrtvé moře z Manufaktury? Užíváte si ve svém koupelnovém království olejovou lázeň? Nebo máte raději nadýchané pěny či voňavé sprcháče? 


Žádné komentáře:

Okomentovat