středa 28. října 2015

Na Menorce s diagnózou shopaholičky mezi kapkami deště


Hezký večer!


Odpočinout si a vypustit z hlavy stres běžných dnů či všechny úkoly, které volají po naléhavém vyřízení je hlavní pointou každé dovolené. Nezahálela jsem a zpoza krás španělské Menorky v mžiku jsem se naladila na tóninu sladkého nic nedělání. Sladké nic nedělaní, které tak lahodilo s dobrou kuchyní mořských plodů a nespočet zaostření v hledáčku fotoaparátu pro zachycení věčné vzpomínky. Při diagnóze shopaholičky neobešlo se to bez promenády po uličkách nákupního centra mezi kapkami deště.

P.S.: V historii rozkvětu blogosféry Miss Alexy, neutuchající zvěsti o kosmetice a módě, mě ještě tak dlouze neprovázela vyprahlá stránka v rozhraní Microsoft Wordu. A jak těžké bylo ukočírovat těkavé myšlenky k prosluněné náladě dovolenkového léharka v náručí španělské Menorky. Sám život je nevyzpytatelný scénárista, který nás překvapuje, škádlí i poukazuje na pachuť bytí.

Navždy… Navždy je oblíbenou prozaickou vsuvkou na jazyku romance, čímž se dokola omílá neposkvrněnost lásky. Lidé s cejchem zklamání jen hořce polknou nasládlou myšlenku a své milostné prohry omlouvají nepsaným zákonem, že nic netrvá věčně. Dokud naše srdce oplývá energií, máme pocit nezranitelnosti a síly. Jenomže koloběh, kdy na zázrak zrození navazuje smrt nelze oblafnout. Stačí jediná zpráva a pevný krunýř je roztříštěn ve zpytování honby životem. A jak ksakru oddálit poslední sloku nadechnutí???



V těchto dnech upínám svou mysl k víře, že se netřeba vzdávat. A věřím, že i můj děda to nevzdá…

voňavá nadílka do koupelnového království
Clarins cestovní paletka, na kterou v nejbližší době chystám recenzi
rukavice Stradivarius, které moc nezahřejí, ale parádu udělají
Inside kraťasy s rozkošným potiskem
Stradivarius
Sama jsem nevěřila, že jsem oblékla velikost 32!!!
Inside šaty, v jednoduchosti je krása. Ale přece jen musela jsem se zbavit našitého zlatého řetízku.
Stradivarius
Stradivarius
Poselství ze Stradivariusu mě chytlo za srdce.
A jednoduchý bílý crop top Inside

Žádné komentáře:

Okomentovat