sobota 14. listopadu 2015

Pokušitelka nákupních smyslů




Krásný sobotní večer!


Všem zarputilým šetřílkům se na vědomí dává, mějte se na pozoru. Hodlám totiž pokoušet vaše nákupní smysly. A třeba vás i svedu na hříšnou cestu ještě hříšnějšího pobláznění zpoza bran obchodního centra, kde se u nablyštěných výloh odehrává nejedno drama neukojeného chtíče lovkyně. Moderní lovkyně, která se ujímá honby po stylu a péči z řady kosmetické i dekorativní s kreditní kartou jako poháněcím motorem neustoupit nářku proděravělého konta.

U čeho mi srdce poskočilo radostí? Mysl zaplavila neskonalá touha jako bych v ten moment odříkávala zatracené klišé: „Nemám co na sebe a můj kosmetický i dekorativní arzenál žadoní po přívalu nové vášni!!!“ 


Sukně Chicwish

Už delší dobu jsem pokukávala po tomto noblesním stylu sukňové krásy. Dokonale zvýrazní pas a do mého převážně extra obtáhlého šatníku přivála novou vlnu půvabu.  


 

Legíny Calzedonia

Legíny buď zatracujeme a místo reprezentativního kousku je zaměňujeme za ohyzdné tepláky, nebo se jich nemůžeme nabažit. A já se směle hlásím k partě jejich oddaných obdivovatelek. Jen je vyfotit, byla pořádná fuška! 


Body Hamana

S prvním vyparáděním se do body trendu velice rychle jsem si vypěstovala závislost. Krajkové provedení je hotovým povyražením ženského šmrncu. Jen zase to nešťastné vyfocení…


 

Punčochy Gabriella

Zimní módní filozofování se jednoduše neobejde bez punčochové výbavy. 


Zápisník

Moje menší poznávací znamení je, že všude sebou tahám zápisník. Pokud je ještě navíc i pořádným designovým klenotem, tak jsem nadmíru spokojená. A tvoření pak jde samo, kdy myšlenky se mi děrou na papír. Zápisník koupila jsem v pražském OC Metropole Zličín. 


 

Hřeben Tangle Teezer

Tento druh krotitele hřívy není u mě žádným nováčkem. Jen jsem starší exemplář propustila ze služeb.


Olaplex N3

Za pomocí kadeřnického zázraku, zvaného Olaplex se z brunetky zrodila blondýnka. A péči, která mě uchrání od suchého vytížení z barvícího koktejlu si můžu dopřát i z pohodlí domova. 





Gerard’s Silver line Skin Refine neboli balzám s propolisem


Moje pleť, náchylná k zánětlivým projevům beďarového rozpoložení jakoby si nechtěla připustit, že pubertu už mám dávno za sebou.





Dior Nude Air

Pod záštitou luxusního zkrášlování šáhla jsem po make-upu s kapátkem jako třešničkou na dortu při aplikaci a po sypkém pudru z řady Dioe Nude Air. 


Verona Laboratories Bath Salt Divoká orchidej + hedvábí

Můj poslední záchvěv po blonďatější hřívě v kadeřnictví byl odměněn koupelovou soli.

 

Bomb Cosmetics Růžové vodopády

Už se nemůžu dočkat až se poddám růžové síle koupelového balistiku!



Jak se vám líbila moje nákupní horečka? A co by vás nejvíc zlákalo k sladké marnivosti?






Žádné komentáře:

Okomentovat