neděle 1. listopadu 2015

Vzplanutí módní vášně v symbolu něžnosti a svůdnosti


Krásný večer!

Bylo, nebylo… Kratičké vyprávění o tom, jak jsem podlehla svodům krajky ledabyle zastrčených šatů v království Jany Minaříkové, http://www.janaminarikova.cz/, kde v atmosféře prêt-à-porter módy šíří radost z nadčasového luxusu. Jakmile jsem na kůži ucítila jemnost a lehkost nezaměnitelného kousku, moje romantická nátura zalapala po dechu. A při pohledu do zrcadla vyhrkla jsem: „Ty šaty snad byly ušité pro mě!“

Ne jen, že mi padly jako ulité. Cítila jsem se jako hrdinka z černobílého trháku a v dáli jsem vyhlížela elegantního světáka Oldřicha Nového, aby mi pošeptal: „Zavřete oči, odcházím…“ Ale kdyby moje poetická duše pustila se fušovat do fantazírování módního designu, zlákal by ji přesně tento model. Soulad hedvábí a krajky v symbolu něžnosti a svůdnosti jakoby žadonil o slavnostní chvíli. Či jen se zasnít se a vychutnat si ženskost v trendy stylu.



Jak se vám líbí outfit? Máte šaty svého srdce? Či na vzplanutí módní vášně pořád ještě čekáte?

šaty janaminarikova.cz; boty Baťa;

Žádné komentáře:

Okomentovat