pátek 4. prosince 2015

Pozlátko přepychu a dráždivosti s Urban Decay Lipstick rouge a Levres



Hezký páteční večer!


Ani špetkou záště nepromlouvám křivým slovem k balzámové hitparádě za zvláčněné rty. Jen ta čirá či lehounce zabarvená vláha není nic pro mou náturu. Jsem totiž na rtěnky! Orámovat rty výraznou barvou je pro mě, nikoli jen vysvobozením ze šedi do víru slavnostní promenády, nezapomenutelných chvil, ale i lákává procházka běžnou životní rutinou. V mojí sbírce přece jen scházela noblesa tmavého odstínu. Ovíjená trendy zimního líčení, podlehla jsem kouzlu jménem Urban Decay Lipstick Rouge a Levres, Venom.


URBAN DECAY LIPSTICK ROUGE A LEVRES, VENOM

Jediný pohled na tuto rtěnku mě usvědčil v tom, že Urban Decay stejně jako tvoří příběh kosmetického velikána, i udává důraz na luxus. Design obalu se nesl v duchu ódy, honosného provedení. Přes načančaný úryvek bicí na první pohled, hlavní prioritou zájmu se chopil odstín. A moje rty rázem nabraly kuráž tajemného vínově červeného svádění. Krémová konzistence se postarala o snadnou aplikaci. Rtěnka se vyznačovala velice dobrou pigmentaci. Její skvostné krytí drželo se pozlátka přepychu a dráždivosti po celý den i přes bujaré hodování. Ale bez obtisku na skleničce se to přece jen neobešlo. A k vroucnému vyznání lásky raději bych volila jinou rtěnku. Nevysušovala, další její velké plus, které bych ráda vynesla až do nebes. Cenu už jsem tak vynachválit nemohla, ale takový je přece úděl s nálepkou luxusní kosmetiky.


Cena – 580 Kč


Klady:

design obalu,
krémová konzistence,
odstín,
pigmentace,
hydratuje.

Zápory:

cena,
obtiskuje se.


Znáte rtěnku Urban Decay Lipstick Rouge a Levres, Venom? Líbí se vám tmavé rtěnky?


Žádné komentáře:

Okomentovat