sobota 12. prosince 2015

Spotřebováno aneb vyhaslá plastová rota



Krásný večer!

Skládat poklony i drobné rozhořčení nad sbírkou vyprahlé plastové roty, pro nezasvěcené do víru blogo manýrů, může značit nahnuté psychické rozpoložení. Ale věřte, že všechny moje kolegyně budou souhlasit, že jen skrz éter blogovacího sdílení, ventilujeme své myšlenky v zápalu vášně…



AIR STOCKING PREMIER SILK - punčochy ve spreji, které sice nezahřály, ale zakryly drobné nedokonalosti a celkově s nimi nohy působily přitažlivěji. Jen již ne tak přitažlivě se vyjímaly obtisknuté na šatech. Prošla jsem si obdobím, kdy jsem si nedovedla představit letní radovánky bez této společnosti. Nechala jsem se zlákat na slova výrobce s příslibem voděodolnosti, což se na koupališti moc neosvědčilo.
SALLY HANSEN AIRBRUSH LEGS – levnější verze punčochu ve spreji z pultu drogérie. I přes nejsvětlejší odstín, nohy zahalily do nepřirozeného oranžového odstínu. Zanechávaly ještě víc stop na šatech než dražší konkurence a o voděodolnosti raději bych pomlčela.
BENEFIT OOH LA LIFT – po sblížení se značkou Benefit, usvědčila jsem se v názoru, že jde o nafouklou bublinu luxusu, která se odráží v ceně, ale už ne tak v kvalitě. Korektor rozjasňující dávku nesl pouze v názvu. A špatně se snášel i s letmým pohlazením make-upu.
HELENA RUBINSTEIN MAGIC CONCEALER – vskutku úžasný korektor, který zakryl vyrašené pupínky bez pocitu nánosu.
ESTÉE LAUDER AUTOMATIC PENCIL FOR EYES – automatická černá tužka, odlehčená od potřeby ořezávátka s doplňující náplní. Dobře se mi s ní pracovalo, ale na uslzeném očku ze všech možných alergenů ve vzduchu, moc se neohřála. 



IMAZOL – pro pastu jsem si zašla do lékárny na doporučení kožní lékařky. Osvědčila se na pupínky a po holení na citlivou pokožku nohou. Jen hutná konzistence se hodně špatně roztírala a na nohou zanechala bílý film.
GLAMSHINE CLOUD – olej ve spreji vlasům dodal lesk, ale vyhlazující efekt hebkosti jsem moc nepostřehla. Dodat však musím, že krásně provoněl hřívu.
SHISEIDO PURENESS DEEP CLEASING FOAM – pěna pro problematickou a mastnou pleť s mikročástečkami zlehka obrousila pokožku do svěžího vzhledu.
SHISEIDO PURENESS BALANCING SOFTENER – tonikum bez obsahu alkoholu zklidnilo mou smíšenou pleť a absorbovalo maz s jemnou nevtíravou vůní.  



MANUFAKTURA CARLSBAD ANTISTRESS – olejová koupel s levandulí, vytvořila ve vaně nadýchanou pěnu, která se po chvilce kamsi vytratila i s vůní. Menší zklamání.
YVES ROCHER OSTRUŽINA – sprchový a koupelový gel pod proudem vody zjemnil aróma. Lázeň proměnil v bohatou pěnovou rozkoš, která však nevydržela po celou dobu relaxace.
DOVE PURELY PAMPERING – značka Dove je hotovým klenotem ve výzbrojí napříč drogérii. Překrásné vůně kokosového mléka a květů jasmínů nebylo, co vytknout.



YVES ROCHER ODLAKOVAČ – mnohem rychleji jsem se s ním zbavila již nežádoucího laku, než jsem byla před tím zvyklá. Ale na třpytky byl to pořád malý pan.
YVES ROCHER ODLIČOVACÍ VODA S CHRPOU NA OBLIČEJ A OČI – asi jsem pohodlná, ale odličovač 2 v 1 mi zcela vyhovuje. A jinak tomu nebylo ani u tohoto fešáka. Snadné odlíčení bez zanechání mastného filmu.
YVES ROCHER ODLIČOVAČ S CHRPOU NA CITLIVÉ OČI – pokud bych ho měla srovnávat s expresním odličovačem na oči s chrpou, tak to byl nepovedenější bratříček. 




Znáte produkty z mého výčtu?

Žádné komentáře:

Okomentovat