úterý 26. ledna 2016

Lednové nákupní manýry



Krásný večer!

Rovněž i v novém roce pokračuje nekonečný příběh nákupních manýrů. Co jsem si tentokrát ukořistila pod svá křídla? Čtěte dál…



Dior Forever Make-up - s make-upem jsem se už několikrát setkala ve formě testrového provedení, tak to byla koupě na jistotu.
Esteé Lauder Double Wear – korektor, protože na pupínky jedině s pořádným krytím.
NARS Audacious řasenka - musím přiznat, že od této řasenky mě odrazoval umělý kartáček, s kterým u konkurentů jsem převážně nebyla spokojená. Ale jen tak na úvod seznámení s NARS řasenkou jsem mile překvapená z výsledku.
Lush Ocean Salt peeling na obličej - na Ocean Salt jsem už psala recenzi. Tak proč ho tady znovu zmiňuji? Protože fešák, nadopovaný mořskou solí se pyšní samo-konzervačním titulem. 




A můj šatník se rozrostl o vzorované punčochy Calzedonia, třpytivé šaty Vero Moda, klobouk Clockhouse a legíny Lipsy. Legíny jsou ušité ze dvou materiálů a tím vytváří zajímavý kousek. 

Nero Giardini - na lov kozaček jsem se vydala zrovna, když Praha zapadla sněhem. Úlovek jsem ještě ten samý den vyvedla na dámskou jízdu, což se mi vymstilo při cestě domů, kdy se boty v mžiku proměnily nekontrolované bruslařské vystoupení.  



Co jste si naposledy pořídily? A na jaký produkt byste si přály drobnohled recenze?

Žádné komentáře:

Okomentovat