neděle 28. února 2016

Únorové nákupní manýry




Krásný večer!


Zhřešila jsem zas a zase. To jsou ta správná slova, která vystihla mou hříšnou únorovou posedlost nákupem. Do pomyslného nákupního košíku přihodila jsem od všeho kousek, abych se rochnila blahem z nových přírůstků. Pojďme se podívat na můj nákupní seznam!




Měkoučký polštářek mi padl do oka v Hornbachu jako valentýnský dárek pro mé chlupaté štístko Čučoriedku. Čučoriedka nejprve tak trochu zmatená vrhla se na růžovou obludu v domnění, že je to nová hračka. Ale nakonec přece jen pochopila, že je to polštářek, který by už postrádala v postýlce.  



Růžový věšák Hornbach – růžová mě občas nebo spíš často přitahuje sílou magnetu. A bezmyšlenkovitě po ni šáhnu. V obchodě jsem měla jasno, že budu mít, kam odkládat kabelku. Nyní však hledám to strategické místo pro rozkošný věšák…
Nálepky do diáře Svět pásek – ještě donedávna jsem neměla šajnu o nálepkách do diáře a dneska je můj každodenní zápisník rozvrhu, olepený jako omalovánka.


YVES ROCHER lak na nehty, 41garance – červený lak je jednoduše nutnost!
YVES ROCHER sprchový gel s peelingem, bio vanilka – kouzelná sladká vůně, které se nejde nabažit. Navíc jsem k nákupu dostala mini verzi sprchového gelu, třešňový květ. Jen nejsem si jistá, jestli můj nosánek z lahvinky opravdu nasává třešňový květ. Vůně je ostřejší a až tak moc mi nelahodí.
Parfém Si Giorgio Armani – v časopise na mě číhal tester s tímto symbolem krásy a hned jsem si musela pořídit plnou nálož omamné arómy. Našla jsem svou vůni!!!


Halenka Mango – jemná barvička a módní kombinování, ať je odstartováno. Jen by to nemusel být tak krčivý materiál. 


URBAN DECAY NAKED 2 – poté, co jsem okusila Naked jedničku nemohla jsem se držet zpátky. Krása, krása, určitě bude recenze.
Linky URBAN DECAY – černé linky ve fixu dobře drží i na vnitřním víčku.
SEPHORA krém na ruce – překrásná vůně čokolády, která nepohorší ani zarputilé dietaře. K nákupu ve Sephoře byly mi navíc přihozené srdíčka do koupele s vůní šeříku. 



Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupního seznamu? A pokud znáte některý produkt, podělte se o svou zkušenost.


Žádné komentáře:

Okomentovat