pondělí 28. března 2016

Sypký pudr Dior Diorskin Nude Air


Hezký večer!

Přestože můj kosmetický arzenál sčítá bohatou sbírku napříč značkám, sjednocení a zafixování make-upu jdu si ráda pod jednotnou taktovkou. Proto s uvadající zásobou fixace nemohla jsem si odpustit sypký pudr Dior Diorkisn Nude Air. A v kombinací s make-upem Nude Air následovala jsem vzdušnou řadu za dokonalý vzhled pleti…




SYPKÝ PUDR DIOR DIORSKIN NUDE AIR, odstín 020

Nezasvěcení do tajů fixujícího prášku, mohli by se zaleknout sypkého náčiní. Od mého přeběhnutí z kompaktního pudru k sypkému, uběhlo už vody. Stačilo se jen poprat s prvotní neohrabaností. Pro dnešek se ocitl ve středu zájmu verdikt na fixaci make-upu Nude Air. Samotný obal by mohl vyprávět svůj příběh. Příběh, ve kterém se půvab luxusu vryl do designového díla o šestnácti gramech, střádající neotřelý nápad krásy. Součástí balení byla labutěnka, která by i zastala funkci pudrovacího štětce. Měla bych se ještě vrátit k balení, protože nadupaný obsah nebyl chvilkovou záležitostí. Pudr jsem si pořídila v říjnu a pořád se z něj raduji.

Textura rozemletá do jemného prášku splynula s pokožkou bez efektu masky. Make-up byl zafixován s potřebnou dávkou zmatnění. Moje smíšená až mastná pleť po pěti hodinách vystrčila růžky a žadonila o přepudrování. I přes opakované nanášení zachoval se svěží a přirozený vzhled. Vitamíny a minerály, obsažené v Nude Air by se měly podílet také na péči o pleť, to jsem však moc nepostřehla.


Cena – kolem 1300 Kč


Klady:
  • luxusní design obalu,
  • pro všechny typy pleti,
  • lehká textura,
  • ideální pro nude líčení,
  • neucpává póry,
  • přirozený vzhled,
  • dobře se vrství,
  • balení dlouho vydrží.


Zápory:
  • cena,
  • nepostřehla jsem zlepšení pleti.



Máte zkušenost se sypkým pudrem Dior Diorskin Nude Air? Dáváte přednost sypkým nebo kompaktním pudrům?




Žádné komentáře:

Okomentovat