úterý 3. května 2016

Bomb Cosmetics – Koupelový balistik Tweetie Pie



Krásný večer!


Pražský veletrh krásy provedl mě sortimentem Bomb Cosmetics. Uprostřed voňavé touhy nevěděla jsem si rady. Chopila jsem se etikety, známé všem nákupním znalkyním: „Co mi padlo do oka.“ Žádný div, když růžový balistik s  ptáčkem, směle by zapadl do výstavy designových kousků.



Esenciální oleje pelargonie a cedrového dřeva byly propletené do sladké vůně. Celá natěšená hltala jsem, jak se mi pod tekoucím proudem vody vytrácí Tweetie Pie a čekala jsem, jakou šou předvedou mydlinky. Nedošlo na ovace: „Wau.“ Balistik po rozpuštění ve vodě, nezanechal po sobě stopy. Lázní nedodal růžový jas a stejně tak i podmanivá vůně byla neznámo kde. Alespoň esenciální oleje se nenechaly zahanbit a kůži zahalily do jemného sametu, že už nebylo třeba poohlížet se po tělovém mléku.

Třeba mi jen do cesty vklouzl zmetek, který kazí dobré jméno rodině Bomb Cosmetics. Zklamání bylo na místě, protože u balistiků této značky, zvykla jsem si na jinou parádu.


Klady:
ruční výroba,
překrásný design,
sladká vůně,
vyživuje.


Zápory:
na jedno použití,
nedostačující výdrž vůně.


Znáte koupelový balistik Tweetie Pie od Bomb Cosmetics? A jaké bylo vaše poslední zklamání z nákupního seznamu kosmetiky? 


Žádné komentáře:

Okomentovat