neděle 1. května 2016

Dubnové nákupní manýry



Hezký večer!


Svolávám všechny šmírující duše, kterým lahodí dohled nad nákupními manýry. Co jsem nastřádala za duben???

Koupelová rota - Palmolive, Lush, Dermacol
Doplňovat výbavu nadýchaných mydlinek, je nutností i závislostí zároveň. Čokoládový sprcháč Palmolive mile překvapil překrásnou vůní a pod tekoucí vodou vytvořil bohatou pěnu. Na berušku od Lush natrefila jsem jako limitovanou edici ke dni matek. A sladká vůně rozhodla, že se s ní budu muset polaskat. Sprcháč Dermacol vybrala jsem si tak trochu na jisto, protože vůni – karibský sen znala jsem z varianty tělového mléka. Jen jsem nepočítala, že se mi poštěstí vložit do košíku zmetek. Skrz poškozené otvírání, nevím, jak si načepovat pořádnou dávku relaxace.




Fit s Dragonfly
Pole dance se věnuji už nějakou dobu, a tak bylo na čase vytříbit dress code. Kalhotky se sportovní podprsenkou za 1800 Kč! Říkala jsem si, že za tu cenu mohla jsem mít krásné šaty. Ale, ať mi to sekne i jako fit děvě. 


Make-up arzenál – Lancome, Make Up For Ever, Beauty Blender
Ruletou blogerky je zkoušet nové a nové značky. Čas od času potlačím v sobě hazard zvídavosti a volím osvědčené hity. Jedním takovým osvědčeným hitem je pro mě řasenka Lancome Grandiose, která v mžiku vykouzlí hustý vějíř řas. Ultra HD Make Up For Ever mě nejen zlákal na sjednocení pleti, ale i na zafixování v podání pudru, který padne i do té nejmenší kabelky. Mini Beauty Blender, ať je započato konturování!


Bazar Bar a Fashion Market
Vybrala jsem se na módní akci Bazar Bar, kde mi do oka padly modrostříbrné náušnice s kuličkou. Tato akce nabízela do šatníku příval nového i nošeného oblečení. Jasnou převahou bylo nošené oblečení a na outfity z druhé ruky nejsem. Naopak Fashion Market už byl víc podle mého gusta.


Pečení
Jsem na sladké a muffiny jsou mým oblíbeným dezertem, svačinkou či snídaní. S formičkami už se nemám na co vymlouvat a můžu jít zamíchat těsto. Srdcovou formu koupila jsem pro Čučoriedku, které svým vlastním výtvorem chci tento rok nahradit dort pro pejsky. 



Co vás nejvíc zaujalo z mého dubnového nákupního seznamu?

Žádné komentáře:

Okomentovat