úterý 24. května 2016

Hebké nožky s Embrace Soaps Hardwork 4 s pemzou



Krásný večer!

Jak už jsem se dřív zmínila, z pražského Fashion Marketu odnesla jsem si toaletní mýdlo Embrace Soaps Hardwork 4 s pemzou. Protože, když už mýdlo, tak jedině designový kousek! Ručně vyrobená kostka metodou za studena, již z názvu napovídala, že jsem měla čest s pořádným drtičem ztvrdlé kůže...



Jak je v dílně Embrace Soaps zvykem, i toto přírodní mýdlo na ruce a nohy lehce by šlo zaměnit za umělecké dílo. Nadílka kokosového oleje a glycerinu, vysokého obsahu přírodní pemzy, s podmáslím a hedvábím se postaralo o důkladné vyčištění a odmaštění. Výrobce odkazuje na široké využití, kdy si poradí se špínou po práci u řemeslníků, ale i s nešikovným zacházením s inkoustem u školáků a zalíbení najde i u lezců na mozoly.

Sílu pemzy troufla jsem si vložit do péče o nohy. Chodidla v mžiku procitla do okouzlující hebkosti. Zkoušela jsem s pemzou promasírovat i celé nohy, ale to se mi neosvědčilo jako dobrý nápad. Vypadala jsem totiž, jako by mě poškrabala kočka. Nedalo mi to a vyzkoušela jsem ještě další variantu, jak nožkám dopřát pořádný peeling. S Hardwork 4 namydlila jsem ruce a poté s mydlinkami pemzy promasírovala jsem nohy. A tady už bych jen dodala – spokojenost!


Cena - 149 Kč


Klady:

  • ručně vyrobené, 
  • přírodní složení, 
  • design, 
  • čistí a odmašťuje, 
  • vhodné pro alergiky.


Zápory:

  • žádné.


Znáte Embrace Soaps Hardwork 4 s pemzou? Jak pečujete o chodidla?


Žádné komentáře:

Okomentovat