pátek 27. května 2016

Štětce - Petr Lukeš



Krásný večer!

Jakmile přičichnete k letmým tahům štětců, zapatlané ruce od make-upu budou ve vás prohlubovat zášť, kosmetického barbarství. A poskromnu sbírku rozjede vášeň po načechrané fixace make-upu. K Real Technique, Hakuro a Inglot přizvala jsem do party štětce Petr Lukeš…



Petr Lukeš 353/010
Vlas z červené kuny s tvrdou stopou, výrobce označuje jako za nejpřesnějšího pomocníka k modelování tvaru očí. Tento štětec ráda bych označila za hotový klenot, který si se mi báječně osvědčil při nanášení stínu na pohyblivé oko, záhyb, ale i linky.

Cena – 346 Kč



Petr Lukeš 782
Vlas z veverky s měkkou stopou jsem si vyhranila pro kouřový make-up. Dokonale zjemnil přechody líčení.

Cena – 605 Kč



Petr Lukeš 121
Vějíř se syntetickým vláknem zastane úlohu k oprašování přebytečných stínů, alespoň to tvrdí výrobce. Štětec s takovýmto umem jsem už delší dobu tužebně vyhlížela. Protože opadané stíny, zadupou i nevím jak dokonalý make-up do nevzhledného faux pas. V praxi to zas až takový frajer nebyl. Očekávala jsem mnohem víc. Vějíř si poradil s menším nánosem opadaných stínů, ale na pořádnou dávku stínové neplechy byl přece jen malý pan.

Cena – 407 Kč



Petr Lukeš – 999
Pod titulem tří devítek vystupoval kulatý štětec na aplikaci make-upu s vlasem z kozy. Se štětcem se mi dobře nanášel tekutý, ale i kompaktní make-up. Make-up s 999 nabyl přirozenější ráz, roztírání šlo snadno a rychle.

Cena – 1112 Kč



Klady:

  • precizní aplikace, 
  • snadný a rychlý blending, 
  • chlupy nevypadávají.



Zápory:

  • cena, 
  • zklamání u vějíře – Petr Lukeš 121, 
  • popisky na štětcích se vytrácejí.



Znáte štětce Petr Lukeš? A jaké máte štětce ve své sbírce?

Žádné komentáře:

Okomentovat