středa 1. června 2016

Květnové nákupní manýry



Hezký večer!

S květnovými nákupními manýry jsem si zadělala na pořádný průvan v peněžence. Mou hříšnou nákupní mysl snad jen omluví status oslavenkyně kulatin. A tak místo zhýralého veselí uprostřed noční scény Prahy, vydala jsem se po stopách, co mi padne do oka. Největší přísun nové energie zaznamenala moje garderoba…




Pro šmrnc červených a modrých šatů udělala jsem si výlet přes celou Prahu. Něco mi našeptává, že v butiku De la Vie nebyla jsem naposled.



Tato dvojka šatového veličenstva, našla si ke mně cestu z e-shopu Pinki. A světe div se, šaty se obešly bez mého legendárního zužování a zkracování.


Už se nemůžu dočkat, jak se Guess tělové lodičky budou dokonale proplétat s parádou outfitové přehlídky. Udělalo se mi mdlo po pár krůčkách, uběhlých doma na vysoké noze jehlových podpatků. A než je vyvedu do ulic, bude třeba rozchodit je či tiše přijmout úděl bolavých nohou. 



Určitým dílem bylo třeba přispět i do kosmetické sbírky. Uvadající zbytky Biodermy, rozrostly se mi o micelární vodu a krém Sébium AKN. Nejde mi po chuti trend, kdy micelární voda vytlačila tonizační vodu. V širém lékárenském světě, ubezpečovaly mě odbornice na volný prodej, že Bioderma vyrábí pouze micelární vodu. Ale co mi sahá paměť, vybavuji si přece jen tonikum, ze zelené řady pro mastnou a smíšenou pleť. Výzbroj Biodermy ještě navíc obohatila jsem o čistící mycí kostku, jako změnu pro mou navyklou náturu na čistící gel.
Yves Rocher lak na nehty, 52 Melon – krásný odstín, který vyžaduje pořádné dvě vrstvy, ale opravdu sluší slunečním námluvám.
MANUFAKTURA osvěžující sprchový gel – kamarádka mi nadělila sladké orgie pod taktovkou maliny.



Co byste si nejraději ukořistily z mého nákupního seznamu???

Žádné komentáře:

Okomentovat