neděle 19. června 2016

Uzlík štěstí





Krásný večer!


Dnes je to přesně šest let, co jsem si domů přivezla chlupatý uzlík štěstí. Dostala jméno Čučoriedka. Žádná Borůvka, ale Čučoriedka! Za tu dobu mi snědla desítky balzámů na rty, jednu rtěnku Chanel, nespočet krát vyjedla dědovi salám z chleba, rozkousala moje oblíbené střevíce Calvin Klein a na kabelce Dolce & Gabbana dodnes mám vyryté její zoubky. Vzpomínám si, jak netrpělivě jsem čekala, až po narkóze otevře oči, jak mě probudil její nářek, protože ji bolely ouška, jak hledala pohlazení a strachem se chvěla při ozvěně hromů a blesků, jak jsem jednou v noci s celou zakrvácenou utíkala na veterinu, když nám cestu zkřížil rotvajler…



Láska má mnoho podob. Jediný pohled do psích očí, našeptává, že nevinnost a šibalství se mísí s poutem oddanosti. S poutem bez špetky přikrašlování, dnešního tak ohraného motta – něco za něco. Naslouchejme zvířecí řečí a učme se milovat! 


P.S.: Jak se vám líbí outfit a máte doma čtyřnohého mazla?

šaty True Decadence; boty Tophop

Žádné komentáře:

Okomentovat