pátek 1. července 2016

Červnové nákupní manýry



Krásný večer!

Všichni školou povinní již plnými doušky nasávají sladké nicnedělání pod záštitou prázdnin. Moje poslední zvonění odvál neúprosný čas, a tak pracovní morálka nepolevuje ani s pražícím sluníčkem. Ještě než vkročím do dalšího měsíce, nahlédněte do mého červnového nákupního seznamu…




Koupelová bomba Lush The Experimenter Bath Bomb a masážítko Pearl – jestliže mi věrně nasloucháte, tak není třeba se dlouze rozepisovat, že v Lush krámku se rozplývá blahem moje povaha pro voňavé vymoženosti pro péči o tělo. A jak nejlépe shrnout tyto krasavce? „Aaach, ta vůně…“



Make-up arzenál je třeba oprašovat a dodat mu i novou sílu. Make-up Gerard’s - těžce bych sháněla v nabídce obchodních řetězců. Do ruky mi padl v salónu, kam chodím na masáže. Slibuje voděodolnost, tak jsem zvědavá, jak obstojí ve vodním světě. Guerlain Tenue de Perfection – s testováním X značek make-upů se vždy nejraději vrátím k ověřené klasice a tou pro mě je právě Guerlain. Guerlain Parure Gold – když se vydáte do Sephory v Praze na Zličíně pro radu, že potřebujete pudr na mastnou pleť a paní “expertka“ na make-up vám podstrčí bombu v podání kompaktního rozjasňujícího make-upu!!! V pondělí s účtenkou budu žádat výměnu, tak jsem zvědavá na tu jejich “ochotu.“ Make Up For Ever Smoky Lash – bohatý vějíř řas je základ. 



Kallos šampon, kondicionér a maska – přecházím na vlasovou péči, která se mi už v minulosti osvědčila a navíc je provoněná čokoládou.  3OXY – C – předražená vitamínová bomba s pořádnou dávkou kyslíku měla by pozitivně působit na spánek i nedokonalosti pleti. Queen Helene Mint Julep Masque – pleťová maska odstraňující akné s konzistencí, evokující ve mně zubní pastu. 



Comtessa overal a pásek – overal a pásek koupila jsem zvlášť, ale dost dobře k sobě ladí.




Po pěti letech rozloučila jsem se s parťákem - Samsung Galaxy S 3 a uvítala jsem Sansung Galaxy S 6.



 




Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupního seznamu? A jaké jsou vaše zkušenosti s nákupem v Sephoře? Nebo to jen já mám štěstí na takové expertky přes make-up…

Žádné komentáře:

Okomentovat