neděle 18. září 2016

Dny Marianne



Hezký večer!

Víkend pod titulem Dny Marianne se nesl v slevovém víru – ulov, co jen to jde. Věřím, že vy moje milé čtenářky jste znalé, a tak pro vás tato událost není žádnou novinkou. Až nyní dovolila jsem si podlehnout tomuto šílenství.

I kdyby se k vám nedostal ohlas s pobídkou k nákupu, napadá vás, jak postřehnout nákupní šou? Dny Marianne totiž provázejí dlouhé fronty před Pandorou. Ano, to je takové poznávací znamení, že se bude utrácet ve velkém. Potřebovala jsem doplnit zásoby v make-up arzenálu, tak jsem se vydala do Sephory, cestou jsem se ještě stavila v Manufaktuře a v DM-ku. 




Zkoukněte, co jsem si pořídila…

Bare Minerals zmatňující podkladová báze – jít si pro radu do Sephory nepřináší pozitivní plody, což se mi už pořádně vymstilo. Prostudovala jsem si e-shop Sephory a šla na jistotu.  
Dior Forever make- up – měla jsem v plánu odnést si můj x-krát osvědčený make-up Guerlain, ale došly zásoby. Proto jsem se rozhodla pro osvědčenou dvojku a tím je právě Dior. Na jednu stranu mám nutkání zkoušet nové a nové značky a na druhou stranu mě pak mrzí, že jsem raději nešáhla po make-upu, s kterým mám dobré zkušenosti.
Urban Decay Perversion řasenka – značku znám spíš přes stíny, tak jsem zvědavá na řasenku. Kartáček je klasický, co mi nejvíc vyhovuje.

K nákupu v Sephoře přihodila mi nákupní asistentka - vzoreček vůně Lancome La vie est belle, čokoládu a miniaturku rtěnky Sephora. Nic moc!

Z DM drogérii pochází Kokosák a svíčka. Svíčka voní po melounu a medu, ale já zachytila jsem pouze meloun. A Kokosák, tak bez něj si to už neumím představit. Nejčastěji ho nanáším na vlasy, na pleť a po sprchování na celé tělo.

Když to mám z ruky do Lush, i v Manufaktuře najdu klenoty. A tak se stalo, sůl do koupele, koule do koupele a srdíčko do koupele…


Co vás nejvíc zaujalo z mého nákupu, a nakoupily jste si během Dnů Marianne?

Žádné komentáře:

Okomentovat