neděle 16. října 2016

Manna – čistící mýdlo Eben



Hezký večer!

Náladová povaha sem tam pořádně potrápí okolí. U mě je to spíš náladová pleť, která mě nehorázně umí vytočit. Pěkně popořádku a nejprve se prosím seznamte s mým typem pokožky. Smíšená až mastná pleť, těší mě… I když biologická schránka dávno má za sebou pubertu, moje pleť s nezvanou beďarovou návštěvou mě znovu a znovu vtahuje do let, kdy jsem na hlavě nosila cosi mahagonové. Jediné pozitivum, co mě ještě drží nad vodou je, že mastná pleť stárne pomaleji. 




Široká kosmetická paleta napříč krámkům a e-shopům nabízí receptury, jak se onoho nešváru zbavit. V honbě za krásnou pleť, povolala jsem si pomocníka z klonu Manna s přezdívkou Eben – čistící mýdlo s aktivním uhlím. Na první pohled černý design nevypadal extra vábivě, ale stačilo přivonět a přírodní náboj, který čiší z kostky, okamžitě mě ujistil, že jsem nákupem neudělala chybný krok. Překrásná jemná vůně, protkaná panenským olivovým olejem, sezamovým olejem, bambuckým máslem, kokosovým olejem a ricinovým olejem nešla by uchopit slovy.

Ráno a večer dopřála jsem pleti lehkou masáž mýdlem Eben. Pleť byla zbavená mazu. S odstupem času mohu potvrdit, že nejde mu zcela odstranit beďarové řádění, ale v doprovodu dalších pomocníků jako rutiny ranní a večerní péče, umí potlačit kožní neduh. Výrobce sebevědomě prohlašuje, že v přítomnosti čistícího mýdla můžete zapomenout na denní krém, tonikum, peeling, masky atd. Nejsem si jistá či by moje pleť zajásala blahem, a tak nekonala se žádná čistka v kosmetickém arzenálu.


Cena – 215 Kč


Klady:

  • přírodní složení, 
  • vhodné pro smíšenou a mastnou pleť,
  • vůně,
  •  čistí.

Zápory:
  • akné zcela neodstraní.


Znáte mýdlo Manna Eben? A jaký je váš tip na boj s akné?


Žádné komentáře:

Okomentovat