neděle 23. října 2016

Medová relaxace od Manufaktury



Hezký večer!

Moje neutuchající povídání o mydlinkové relaxaci už zabralo na štosy z virtuálního deníčku - kosmetiky. Ani tentokrát tomu nebude jinak a do hledáčku zájmu se mi dostala šumivá koupelová bomba s dech beroucím pojmenováním – Medová relaxace od Manufaktury.



Medová vůně je pro mě tou správnou trefou, s kterou nelze nic pokazit. A tak jsem jen jásala: „Ach, to voní.“ Šumivá bomba se pod proudem tekoucí vody rozpustila do voňavé lázně. S očkem, pohozeným na žlutý design bomby, očekávala jsem i stejně zbarvenou vodu. Nakonec jsem se dočkala zelených mydlinek. Žádná pěna, ale to přece bývá výsadou jiné koupelové relaxace. Vůně s napuštěnou vanou ztrácela na intenzitě a po osprchování se do kůže nestačilo vrýt medové aróma. Ani medová stopa s výtažky z heřmánku a bergamotky se nepostarala o potřebnou dávku hydratace a bez tělového mléka jsem se neobešla. Ale za blahodárný přísun relaxace přece jen stojí!


Cena – 89 Kč


Klady:
krásná vůně,
design bomby,
relaxace.


Zápory:
na jedno použití,
nehydratuje.


Znáte medovou bombu od Manufaktury? A jaká je vaše oblíbená vůně mydlinkové relaxace? 


Žádné komentáře:

Okomentovat