sobota 29. října 2016

Pořádně se zmalovat, na Halloween povoleno!



Hezký večer!

Jeden z mých přátel na FB prohlásil, že halloweenský víkend přeje všem ženám, které pozapomněly na make-up. Že prý každý to pochopí… Chopila jsem se této myšlenky po svém a pořádně jsem se zmalovala!



Měla jsem v plánu rozepsat vám přesný postup hallowenské masky. Tolik serepetiček z make-up arzenálu co jsem na sebe nakydala, až by to byl pořádný slohový útvar. Prozradím jen, že nejvíc jsem si vyhrála s NYX jumbo tužkami na oči a s tyrkysovým stínem Maybelline Color Tattoo. I přes svou lenost k aplikaci umělých řas, nakonec jsem je použila. Moje čtyřnohá společnice jen koukala, co to zase vyvádím. Pravidelné nánosy pleťových masek obrnily Čučoriedku, že už ji jen tak něco nepřekvapí. A odlíčení očí mi dalo pěkně zabrat! Neúčastnila jsem žádného halloweenského veselí, protože momentálně bych si do kabelky musela přibalit pořádnou zásobu kapesníků, pastilky pro úlevu podrážděného krku a kapky do nosu.


Jak se vám líbí make-up a vydaly jste na halloweenskou party? 
P.S.: Říkám si, že bych už konečně měla tu správnou profilovou fotku na FB?



Žádné komentáře:

Okomentovat