pondělí 31. října 2016

Zářijové nákupní manýry



Hezký večer!

Žádný překlep v nadpisu článku. Jen pracovní povinnosti odsunuly mou pravidelnou nákupní zpověď do ústraní. A tak poslední říjnový den přináším, co zas pozřela jedna marnivost…




Guess, Buffalo, Bronx, Love Mochino - Boty, boty a zase boty. Mezi jehlami se mi v botníku usídlily první tenisky, když nepočítám moje jediné kecky a tenisky do fitka. Je to legrační, ale už jsem si stihla i zvrtnout kotník. Jsem prostě zvyklá na podpatky.
Kabelka Love Mochino je tak mrňavá, že mám, co dělat do ní nacpat mobil. 




Rep In Peace – i sportovní outfit může být stylový!



Bechick, Just Love Mag, MAC, Make Up For Ever - outfit není jen o šatech, ale i spodním prádle. Podprsenka Bechick je nevyztužená a připadám si v ní sexy, i když mám na sobě jen obyčejné bavlněné triko.
Just Love Mag je slovenský e-shop odkud mám tenisky Guess a navíc jsem k nákupu ještě přidala saténovou čelenku.
Tělová rtěnka je klasika, která se neztratí v kosmetickém arzenálu. Baví mě zvýraznit oči a naopak potlačit rty.
Make Up For Ever Aqua Brow dobře znám ještě, když jsem byla brunetou. A dokonce se mi ještě doma povaluje zbytek tmavohnědého stínu na obočí. Jenomže bylo třeba obnovit zásobu o razantně světlejší barvu.





Kettlebell, méďa – když jsem na FB postovala fotku s kettlebellem, máma mi volala, že jaký jsem si to pořídila super robotický vysávač. Ale tak není se čemu divit, kdo by to tušil, že budu dřepovat s 8 kg činkou.
Méďu dostala Čučoriedka (pro nezasvěcené do děje - bišoní holčička). Nejprve ho brala jako vetřelce a bála se k němu přiblížit. Poté mu dala pořádnou nákladačku. Až se divím, že ten chudák plyšový pořád drží pohromadě. A nakonec skončil u mě v posteli. 



Co vás nejvíc zaujalo z nákupního seznamu? A na čem poslední dobou ulítávají vaše nákupy? U mě jsou to jednoznačně boty.

Žádné komentáře:

Okomentovat