středa 28. prosince 2016

Nákupní manýry



Hezký večer!

Nákupní manýry měly menší odmlku, ale prohlašuji, že žádný detox se nekonal. Neovládla jsem se a během pořizování vánočních dárků, pár kousků jsem si odložila jen pro sebe. Pojďme se do toho pustit, po čem zase zalapalo po dechu moje nákupní srdce…




DIORSKIN FOREVER COMPACT, 020 – Značku Dior je moje oblíbena a je to sazka na jistotu pro mou smíšenou pleť, která žadoní hlavně po zmatnění. Klon v tekuté formě make-upu se osvědčil na výbornou, tak jsem zvědavá i na tuhle kompaktní verzi. 

GIORGIO ARMANI SI INTENSE – moje srdcovka. Alespoň tomu tak bylo u vůně Si bez přídavku – intense. Razantní rozdíl v nich nevidím, ale třeba mě na to upozorní moje okolí. S odlehčenou verzí jsem si vyslechla ne jeden kompliment: „Ty hezky voníš.“


MAC PREP+PRIME -  sypký pudr v transparentním odstínu dokonale splyne s pokožkou bez dlouhého dumání jakou zvolit barvičku. Devět gramové balení působí ještě chudším obsahem. Aspoň v kabelce nezabere tolik místa.

MAC lesk na rty, Forever Darling – název odstínu mě velice baví, ale dokonalá červená barvička je o mnoho zábavnější.



PLEASER – za osmnácticentimetrové jehly mě ukamenuje módní policie, ale já se v nich nechystám na červený koberec, ale na exotic pole dance!

MIGHTY GRIP – největším nepřítelem pole dance jsou spocené ruce a s tím spojené klouzání, kdy mám pocit, že snad z tyče spadnu. Latexové rukavice by mě měly víc držet.

ASOS – náhrdelník na tělo a náušnice, outfit je třeba vyšperkovat.




SILVIAN HEACH – vyhlídla jsem si kožené kraťasy s třásněmi, ale než jsem se k ním dostala, moje velikost byla vyprodaná, a tak jsem zajásala po sukni.



ASOS – jednoduché černé body s originálním překříženým výstřihem.



DOREANSE – krajkové body… Jednoduše, jsem na body!



Jak se vám líbil nákupní seznam? Co vám nejvíc padlo do oka a na co byste si přáli napsat recenzi?


P.S.: Zatímco TV program nabízí bohatou nabídku pohádek, stihla jsem shlédnout film Děti ze stanice ZOO a dokument Katka. Depresivní podívána o drogách, co nepasuje k vánoční pohodě, ale je to život, který se odehrává dennodenně bez stopky a bez jakéhokoliv přikrašlování. A jsem fakt ráda, že jsem nikdy nezkusila žádnou drogu (pokud nepočítám nějaký ten drink) ani jen obyčejnou cigaretu. Obdivuji však lidí, kteří se i z takového dna dovedou oprášit a znovu v sobě najít sílu žít úplně normálně až nudně i s pošramocenou duší, která věří, že zvládne lepší zítřky.

Žádné komentáře:

Okomentovat