sobota 28. října 2017

Halloweenská maškaráda aneb jsem zpět!



Krásný večer!

Na prolomení blogerské odmlky navazuje srdcervoucí řeč, proč k tomu ksakru došlo. Já vám však chci sdělit jen jediné – jsem zpět! A halloweenský víkend si žádá pořádný make-up.
 
Na tento make-up použila jsem zlaté třpytky od NYX a speciální bázi Glitter Primer stejné značky. S touto značkou pracovala jsem poprvé a nějak nerozumím tomu šílenství kolem ní… Všudypřítomná chvála na třpytky v mém podání se proměnila v peklo. Třpytky se totiž vydaly na svou vlastní pouť i mimo pohyblivé víčko a rty, a tak i po tváři se nesl zlatý třpyt. Jak se dalo očekávat, odlíčení nebylo žádnou rychlovkou. Největší faux pas bylo, že ještě další den jsem se lehce třpytila, až jsem si vzpomněla na svou učitelku angličtiny ze ZŠ, která se jedno pondělí taky tak podobně třpytila. 

Na závěr si přečtěte záznam konverzace s mým bráchou. On ví, jak mi zalichotit…

Brácha: „Takové artistické foto.“
Já: „A co to pro mě znamená?“
Brácha: „Divné… Ale tak cool divné!“ 






Žádné komentáře:

Okomentovat